• Λογιστής στο διαδίκτυο 

      Χούμος, Μάριος Γουλιέλμος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η συνεχής εξέλιξη της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης έχει προσφέρει δυνατότητες χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές δραστηριότητες του λογιστή. Παρόλα αυτά, λόγω του μεγάλου κατακερματισμού των εργασιών, όπως λογιστικών, ...
    • Λογιστικά πληροφοριακά συστήματα και η συμβολή τους στη λογιστική διαχείριση των επιχειρήσεων 

      Παπαδημητρίου, Χαρίλαος; Χατζηαποστόλου, Ορφέας (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-04)
      Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εξέλιξη της λογιστικής συγκριτικά με το παρελθόν καθώς και την επιρροή που δέχτηκε από την τεχνολογία, ιδίως από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και τα συναφή υπολογιστικά προγράμματα, με ...
    • Λογιστικές απάτες και τρόποι αντιμετώπισής τους 

      Καφτάνης, Βαγγέλης; Κατσαρός, Κωνσταντίνος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Στην εποχή της οικονομικής κρίσης και της κρίσης αξιών, καλπάζουν φαινόμενα λογιστικών απατών και φοροδιαφυγής, για την κερδοφορία της κάθε επιχείρησης και των μελών της. Τα οικονομικά και λογιστικά σκάνδαλα που συνέβησαν ...
    • Λογιστικές απάτες και τρόποι αντιμετώπισης 

      Αντωνόπουλος, Ευάγγελος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Στην παρούσα εργασία θα γίνει αναφορά όπως αυτή εμφανίζετε μέσα από την βιβλιογραφία, στην έννοια της λογιστικής απάτης (ή παραποίησης των οικονομικών καταστάσεων), φαινόμενο που μας απασχολεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. ...
    • Λογιστικές εργασίες τέλους χρήσης 

      Κουβαράκης, Ευτύχιος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στις εργασίες που γίνονται από κάθε λογιστή στο τέλος της κάθε διαχειριστικής περιόδου. Με τη φράση εργασίες τέλους χρήσης εννοούμε ένα σύνολο λογιστικών και φοροτεχνικών εργασιών μέσα από ...
    • Λογιστική & λογιστική ηθική 

      Μπίλας, Κωνσταντίνος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
      Στην εργασία που ακολουθεί θα γίνει εκτενής αναφορά στη Λογιστική Επιστήμη καθώς και στη δεοντολογία και ηθική που διέπουν το λογιστικό επάγγελμα. Παρουσιάζονται ο ρόλος, τα χαρακτηριστικά και η σπουδαιότητα του λογιστικού ...
    • Λογιστική oργάνωση ΠΑΕ Ατρόμητος 

      Κούτσικος, Δημήτριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-02)
      Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη των οικονομικών καταστάσεων της ΠΑΕ Ατρόμητος για την περίοδο 2012 – 2016, μέσω της χρήσης αριθμοδεικτών που κάλυπταν κάθε πτυχή λειτουργίας της, όπως είναι η ρευστότητα, ...
    • Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές) 

      Αρκουμάνη, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-14)
      Στην εργασία μου παραθέτω εξ΄ αρχής τι εννοούμε με τον όρο βιολογικά προϊόντα και τα οφέλη τους , την πορεία τους στην ελληνική και όχι μόνο αγορά καθώς και τα εμπόδια εξάπλωσης τους στο αγοραστικό κοινό.Στη συνέχεια ...
    • Λογιστική οργάνωση επιχείρησης παραγωγής & εμπορίας υποδημάτων 

      Δεδεμάδη, Ευαγγελία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)
      Η εργασία αυτή αναφέρεται στις αρμοδιότητες και τις εργασίες που επιτελούνται στο λογιστήριο μιας εταιρείας και συγκεκριμένα ενός εργοστασίου υποδημάτων. Λόγω υψηλού φόρτου εργασίας η επιχείρηση διέθετε εκτός από εξωτερικό ...
    • Λογιστική οργάνωση και διαδικασία κοστολόγησης ιδιωτικής κεφαλαιουχικής εταιρείας (Ι.Κ.Ε.) παραγωγής χαρτοκιβωτίων 

      Χονδρός, Αργύρης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
      Το μεγαλύτερο επιχειρηματικό μερίδιο της ελληνικής αγοράς είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση και την τον ανταγωνισμό καθιστά αναγκαίο την εξεύρεση λύσης για την διευκόλυνση του ...
    • Λογιστική οργάνωση πολυεθνικής επιχείρησης εμπορίας υδραυλικών συστημάτων 

      Λευτάκη, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-14)
      Η Λογιστική οργάνωση μιας εταιρείας είναι το σύνολο των διαδικασιών και η μεθοδολογία με την οποία αυτές εκτελούνται στα πλαίσια μια εταιρίας με σκοπό την λογιστική απεικόνιση των δραστηριοτήτων της εταιρίας και την ...
    • Λογιστική οργάνωση της επιχείρησης Fabrica de Vino ΕΠΕ 

      Μούρτζου, Αθηνά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
    • Λογιστική οργάνωση της νεοφυούς επιχείρησης Forky 

      Κουτρουμπή, Σοφία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-30)
      Η εργασία αυτή αποσκοπεί στην παρατήρηση και διερεύνηση της ελληνικής επιχειρήματικότητας καθώς και στην συμβολή των νέων επιχειρήσεων στην ελληνική οικονομία που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ύφεση με αποτέλεσμα ο ...
    • Λογιστική οργάνωση τουριστικού γραφείου Orient Express Α.Ε. 

      Κοματέα, Αθηνά (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-09)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την λογιστική οργάνωση τουριστικού γραφείου. Αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια.Στο πρώτο κεφάλαιο γίνετε αναφορά στην ίδρυση της εταιρείας, τη μετοχική σύνθεση και το διοικητικό ...
    • Λογιστική τυποποίηση: από το Ελληνικό Γενικό Λογιστικό Σχέδιο στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα 

      Κορωνιά, Ελένη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)
      Στην παρούσα εργασία εξετάζεται ένα θέμα μείζονος σημασίας για τις Ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα του Νόμου 4308/2014, έχουν πλήρως εφαρμοστεί και οι υπόχρεοι αυτών είναι αναγκαίο να έχουν ...
    • Λογιστικός και φορολογικός σχεδιασμός Ι.Κ.Ε. 

      Κασιμάτης, Ιάσων (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)
      Σε αυτήν την εργασία παρουσιάζεται η δομή των Ι.Κ.Ε., αλλά και ο λόγος επιλογής τους αντί άλλων μορφών εταιρείας. Η ανάλυση αυτή περιλαμβάνει φορολογικά και νομικά στοιχεία, συγκριτικά γραφήματα, παραδείγματα και συγκεντρωτικούς ...
    • Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε. 

      Σπαή, Χριστίνα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)
      Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η ...
    • Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας 

      Νάστος, Αθανάσιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
      Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ...
    • Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU 

      Γιακουμής, Ιωάννης; Μήττας, Θεόδωρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)
      Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"