Πλοήγηση ανά Ακαδημαϊκό Τμήμα "Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής"
Αποτελέσματα 570-589 από 797
-
Παγκόσμια οικονομική κρίση και ελληνικό τραπεζικό σύστημα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την οικονομική κρίση. Γίνεται εκτεταμένη αναφορά στις κατά κοινή ομολογία δύο μεγαλύτερες κρίσεις, που έχουν πλήξει την παγκόσμια οικονομία, τόσο στον αιώνα που διανύουμε όσο και στον ... -
Παραβάσεις του δικαίου του ανταγωνισμού και κρατικές ενισχύσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-14)Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί το κομμάτι έρευνας για τις κρατικές επιδοτήσεις αναφέροντας τι είναι, ποιες αρχές τις διέπουν, γιατί υπάρχουν και πως η Ευρωπαϊκή Ένωση και συγκεκριμένα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λειτουργεί στο ... -
Παρακολούθηση βιβλίων σε τουριστικές και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και την θέση της λογιστικής στον τουρισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)Ο τουρισμός είναι από τους πιο διαδεδομένους τρόπος ψυχαγωγιας στον Δυτικό κόσμο ενώ παράλληλα αποτελεί μια πολύ μεγάλη βιομηχανία και σημαντικότατη πηγή εσόδων για την Ελλάδα. Η εργάσια αυτή ασχολείται με τον αντίκτυπο ... -
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης πλαστικού χρήματος σε περίοδο capital control.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10-19)Παρακάτω θα γίνει προσπάθεια να αναπτυχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο τι είναι αυτό που αποκαλούμε έλεγχοι κεφαλαίων(capital controls) και πλαστικό χρήμα. Θα αναπτύξουμε τις χρήσεις και τις κατηγορίες του πλαστικού χρήματος. ... -
Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των ... -
Πολιτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό κλάδο: η περίπτωση της τράπεζας Πειραιώς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-11-05)Ο όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αναφέρεται σε ενέργειες επιχειρήσεων που αποσκοπούν στην επίλυση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων. Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις οφείλουν να αναγνωρίζουν την ευθύνη που έχουν απέναντι ... -
Πράσινο μάρκετινγκ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-29)Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια σημαντική αύξηση ενδιαφέροντος των πολιτών για οτι έχει να κάνει με το περιβάλλον, όπως ποιότητα και βιωσιμότητα.Η εμφάνιση του πράσινου μάρκετινγκ στην επιχειρηματική δράση έχει αλλαχθεί ... -
Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιδιώχθηκε η σύνοψη των πιο σημαντικών στοιχείων που περιλαμβάνει το πρόγραμμα erasmus. Στο μέρος αυτό παρουσιάζεται μία εικόνα της κίνησης των φοιτητών και η αποτύπωση της εμπειρίας ... -
Προγραμματισμένη βραχυβιότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)Η βραχυβιότητα, είναι ένα οικονοµικό φαινόµενο που αφορά τη σύντοµη διάρκεια ζωής των προϊόντων, αλλά και την απαξίωσή τους, χωρίς όµως να είναι απαραίτητα φθαρµένο ή κατεστραµµένο το ίδιο το προϊόν. Προγραµµατισµένη ... -
Προοπτικές και οργάνωση του Οργανισμού του Λιμένος Πειραιά A.E.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελεί η εξέλιξη του Ο.Λ.Π. Α.Ε. καθώς επίσης και η μελέτη της χρηματοοικονομικής κατάστασης της Εταιρίας από το 2008 έως το 2012, με σκοπό τη ανάλυση των οικονομικών στοιχείων ... -
Προσωπικές εταιρείες: λογιστική και φορολογική μεταχείριση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται δεδομένα που αφορούν σφαιρικά τις προσωπικές εταιρείες, δηλαδή τις Ομόρρυθμες, Ετερόρρυθμες και Αφανείς ή Συμμετοχικές εταιρείες. Αναφερόμαστε σε γενικά στοιχεία που αφορούν ... -
Προσωπικές και κεφαλαιουχικές εταιρίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05)Στην παρούσα μελέτη θα παρουσιαστεί η βασική έννοια της εταιρίας, η διάκριση ως αστική η εμπορική και το σύστημα με τον οποίο γίνεται αυτή η διαλογή . Ακόμα γίνετε ο διαχωρισμός των προσωπικών εταιριών οπού βαρύνουσα ... -
Προϋποθέσεις επαγγελματικής απασχόλησης στην ελεγκτική
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Πώς επηρεάζει η οικονομική κρίση τους φοιτητές της λογιστικής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ... -
Σήμα- Επωνυμία - Διακριτικός τίτλος επιχείρησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-21)Μεγάλη σημασία αποδίδουν οι επιχειρήσεις σήμερα όχι μόνο στο όνομα του προϊόντος, αλλά και στο σήμα ή τον διακριτικό τίτλο που θα έχουν προκειμένου να αναλάβουν ενεργό ρόλο στον κλάδο που δραστηριοποιούνται. Ειδικές έρευνες ... -
Στατιστική ανάλυση μισθοδοσίας της Ελλάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05-25)Η εργασία αυτή έχει ως κύριο θέμα την ανάλυση μισθοδοσίας στην Ελλάδα. Σκοπός της εργασίας είναι να δείξουμε την πτώση των μισθών στην Ελλάδα πριν και μετά τα μνημόνια. Στα πρώτα κεφάλαια θα αναλύσουμε την έννοια του ... -
Στοιχεία της ελεύθερης κυκλοφορίας των εμπορευμάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-11-24) -
Στρατηγικές ανάπτυξης και καινοτομίας του κλάδου της ελληνικής τσιμεντοβιομηχανίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05-25)Ο κλάδος των κατασκευών συρρικνώθηκε και ως εκ τούτου επέφερε σφοδρές συνέπειες σε συναφείς κλάδους που αναφέρονται επί το πλείστον στην εσωτερική αγορά, όπως η τσιμεντοβιομηχανία, η χαλυβουργία και η διέλαση αλουμινίου. ... -
Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...