• Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες 

      Βίδη, Νεσίλντα; Πάλο, Μαρία-Χριστίνα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)
      Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει ...
    • Τεχνικές & εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης 

      Ιωαννίδης, Ιωάννης; Καρακώστας, Εμμανουήλ (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
      Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα των τεχνικών και μεθόδων της ψηφιακής διαφήμισης. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται η παρουσίαση και εκτίθεται ο ορισμός του φάσματος της ψηφιακής διαφήμισης και των εργαλείων της, καθώς ...
    • Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing) 

      Αγγελόπουλος, Νικόλαος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
      Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Βατσέλα, Λυδία-Σοφία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)
      Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"