• Διεθνές μάρκετινγκ 

      Κανελλοπούλου, Αναστασία (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
    • Διεθνές στρατηγικό marketing και διεθνές περιβάλλον 

      Λιοτσάκη, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)
      Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το διεθνή στρατηγικό marketing και χωρίζεται σε δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια του διεθνούς στρατηγικού Marketing, αναλύεται η σημασία του σε διεθνή επίπεδα ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"