Browsing by Keyword "Μάρκετινγκ"
Now showing items 29-48 of 60
-
Ίδρυση και λειτουργία αεροπορικής εταιρείας τύπου Charter
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της ίδρυσης και λειτουργίας της αεροπορικής εταιρίας τύπου charter και αναπτύχθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο αναφέρθηκε στις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού ... -
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ... -
Κλάδος τροφίμων και ποτών. Μία SWOT‐ analysis της εταιρείας ΑΜΒΥΞ ΑΕ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα από τη μελέτη της εταιρείας ΑΜΒΥΞ. Κύριος στόχος είναι να αναλύσει τα κύρια στοιχεία του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης ... -
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-25)Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρείται η διερεύνηση των εννοιών των κοινωνικών δικτύων και πιο συγκεκριμένα του Facebook. Στόχος της είναι να εξεταστεί ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων τόσο γενικά όσο και ειδικά στην ... -
Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ. Αποτελεί το τελευταίο στάδιο για τη λήψη του πτυχίου και ως αντικείμενό της έχει το viral ... -
Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-14)Στην εργασία μου παραθέτω εξ΄ αρχής τι εννοούμε με τον όρο βιολογικά προϊόντα και τα οφέλη τους , την πορεία τους στην ελληνική και όχι μόνο αγορά καθώς και τα εμπόδια εξάπλωσης τους στο αγοραστικό κοινό.Στη συνέχεια ... -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η ... -
Μάρκετινγκ και διαφήμιση με εφαρμογή στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)Η ανάγκη της διαφήμισης και εφαρμογής πλάνων Μάρκετινγκ άρχισε να γίνεται όλο και πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα, με τη μαζική βιομηχανικ ... -
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ... -
Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ... -
Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Μέσω της εργασίας, που ακολουθεί, παρουσιάζουμε το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα διανομής Χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας και αναλύοντας βασικές έννοιες, σε βαθμό τέτοιο, ώστε να κατανοήσουμε τη ... -
Μελέτη, σχεδιασμός και κατασκευή ποδηλάτου με σύστημα (μηχανικό) αποθήκευσης ενέργειας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-01-11)Σε αυτή την εργασία αναζητείται ο καλύτερος δυνατός τρόπος για να αποθηκεύσουμε μηχανική ενέργεια, αρχικά επιλέγοντας το βέλτιστο υλικό και την βέλτιστη γεωμετρία. Στην συνέχεια δημιουργούμε ένα μοντέλο δοκιμαστικού ... -
Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ... -
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη διοίκηση επιχειρήσεων: case study Green Cola Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Η παρούσα εργασία αναλύει το θεωρητικό επίπεδο του μάρκετινγκ, τις στρατηγικές ανάπτυξης σε γενικά πλαίσια και ειδικότερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έχοντας ως παράδειγμα την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Green Cola ... -
Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05-31)Το αντικείμενο που θα εξετάσουμε αφορά στο σύγχρονο Μάρκετινγκ και στο ρόλο των νέων τεχνολογιών και στις δυνατότητες που προσφέρουν στην εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας μεθοδολογίας και των μορφών Μάρκετινγκ. Η προβολή των ... -
Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Στις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. ... -
Οργάνωση και διαχείριση του τμήματος Spa Therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)Η παρούσα εργασία μελέτησε την οργάνωση και τη διαχείριση του τμήματος spa therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια. Αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια, η εργασία εισήγαγε τον αναγνώστη στην έννοια του οργανισμού, εστιάζοντας ... -
Οργάνωση και διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ. Μελέτη περίπτωσης Cosmos Bowling ΕΠΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στην οργάνωση και τη διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ χωρίς όμως να σταθούμε μόνο σε αυτό. Θα γνωρίσουμε τις αίθουσες μπόουλινγκ που υπάρχουν στην περιφέρεια αλλά θα δούμε και την ιστορία ... -
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-03-12)Βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης της πολυκριτηριακής βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία ... -
Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-05)Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των νέων ειδικά πληθυσμιακών ομάδων σχεδόν σε κάθε εξελιγμένη χώρα, σχετικά με την τεχνολογία και ιδίως αυτή που αφορά τις έξυπνες συσκευές ...