Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις"
Αποτελέσματα 10-18 από 18
-
Καινοτόμος προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Ογάνωση και διοίκηση επισιτιστικού τομέα ξενοδοχείου πέντε αστέρων. Μελέτη περίπτωσης INTERCONTINENTAL
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, τόσο στη χώρα μας όσο και στον κόσμο γενικότερα, η ανάπτυξη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας είναι αλματώδης . Όπως γνωρίζουμε, η βιομηχανία αυτή απαρτίζεται από διαφορετικής μορφής μονάδες ... -
Οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας Ελληνικών Ξενοδοχείων «ΛΑΜΨΑ Α.Ε»
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων με εφαρμογή στην «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΛΑΜΨΑ Α.Ε». Στόχος της εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση της ανάλυσης οικονομικών ... -
Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχείου πόλεως
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Η προσέγγιση της δραστηριότητας της οργάνωσης των τμημάτων ενός ξενοδοχείου, μας δίνε ι τη δυνατότητα να αναλύσουμε τις διάφορες παραμέτρους που συνδέονται με αυτή και να καταγραφούν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων με μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Hilton
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λάβει χώρα σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, οι οποίες έχουν μεταβάλλει ριζικά τη δομή αυτού. Παραδείγματα τέτοιων αλλαγών αποτελούν η εισαγωγή ευέλικτων ... -
Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-18)Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την ... -
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος. -
Χρηματοκοικονομική ανάλυση ξενοδοχειακών εταιρειών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05) -
Χρηματοοικονομική ανάλυση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων των εισηγμένων στο Χρηματιστήριο ξενοδοχειακών εταιριών ΑΣΤΗΡ ΠΑΛΛΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ Α.Ξ.Ε και ΙΩΝΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. . Οι οικονομικές ...