• Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing 

      Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)
      Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ...
    • Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη διοίκηση επιχειρήσεων: case study Green Cola Ελλάς Α.Ε. 

      Κοντίνη, Ξανθή (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)
      Η παρούσα εργασία αναλύει το θεωρητικό επίπεδο του μάρκετινγκ, τις στρατηγικές ανάπτυξης σε γενικά πλαίσια και ειδικότερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έχοντας ως παράδειγμα την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Green Cola ...
    • Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL 

      Δαβέττα, Ανθή; Νικολούζου, Αλεξάνδρα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Στην εποχή που διανύουμε, οπού η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους της οικονομίας καθώς και τον τρόπο ζωής τον καταναλωτών, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν εκείνη την στρατηγική που θα προωθήσουν τα προϊόντα σε ...
    • Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε. 

      Ζέρβα, Ειρήνη; Κούρτη, Ελένη (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ...
    • Τα social media στον τουρισμό 

      Σιόλας, Δημήτριος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"