• Πλατφόρμα διεπαφής χρήστη υπολογιστή με την χρήση του αισθητήρα microsoft kinect 

      Σέρνιι, Ανατόλιε (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-16)
      Σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι η δημιουργία μιας πλατφόρμας-εφαρμογής που θα επιτρέπει την διεπαφή του υπολογιστή μέσω του αισθητήρα Microsoft Kinect. Στο περιβάλλον αυτό ο χρήστης θα μπορεί να πλοηγείται σε διάφορα ...
    • Στατιστική επεξεργασία ενεργιακών μεγεθών 

      Βασιλάκη, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-11-20)
      Στην παρούσα εργασία αναλύεται η δημιουργία μιας εφαρμογής συλλογής ενεργειακών μεγεθών, μέσω του πρωτόκολλου Modbus TCP/IP. Τα συλλεγόμενα δεδομένα αποθηκεύονται σε βάση δεδομένων. Το σύστημα μπορεί να προβεί σε παρουσίαση ...
    • Σχεδιασµός και ανάπτυξη top-down 3D video game, µε χρήση της unity game engine και της γλώσσας C# 

      Κάκαρης, Ιωάννης-Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06-30)
      Το αντικείµενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν ο σχεδιασµός και η ανάπτυξη ενός top-down 3D video game µε χρήση της µηχανής παιχνιδιού Unity και της γλώσσας προγραµµατισµού C#. Σκοπός της εργασίας είναι η εξοικείωση ...
    • Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας με Visual Studio και OpenCV 

      Αδάμ, Κωνσταντίνος; Καπετάνιος, Αντώνιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-20)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη αυτόνομων προγραμμάτων για την ψηφιακή επεξεργασία ασπρόμαυρων εικόνων, με την αξιοποίηση των βιβλιοθηκών της OpenCV σε συνδυασμό με το Visual Studio των Windows. Στο ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"