• Η φορολογική ηθική των νέων στην Ελλάδα 

      Ταρούσα, Αγγελίνα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-21)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη φορολογική ηθική των νέων Ελλήνων. Το θέμα αυτό παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διερεύνησης σε μια εποχή δύσκολης οικονομικής κατάστασης της χώρας. Η σημερινή κρίση είναι ...
    • Η χρηματοδοτική μίσθωση ως μορφή χρηματοδότησης των επιχειρήσεων 

      Βουγιουκλάκη, Ζωή (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-20)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση μίας μεθόδου χρηματοδότησης, την χρηματοδοτική μίσθωση. Το leasing είναι μία επενδυτική επιλογή που βρίσκει αντίκρισμα τόσο στην διεθνή οικονομία όσο και στην ...
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Hasku, Entjola; Σαγκριώτη, Αγγελική (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. ...
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ 

      Βασιλίου, Ιωάννα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα από την ανάπτυξη και χρήση του διαδικτύου. Το διαδίκτυο αποτελεί μέρος της καθημερινότητας για πολλά άτομα. Η ευρεία χρήση του αποτέλεσε ...
    • Ηλεκτρονικό επιχειρείν : Στρατηγική, υλοποίηση, μοντέλα 

      Xheja, Lubjana (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Την τελευταία δεκαετία το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί από ένα απλό επιστημονικό δίκτυο, σε μια πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα δημιουργίας μιας νέας γενιάς επιχειρήσεων. Το πρώτο κύμα ηλεκτρονικών επιχειρήσεων ήταν η ...
    • Ο έλεγχος των offshore εταιριών ιδιοκτησίας ακινήτου στην Ελλάδα 

      Αντωνιάδου, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-24)
      Η έκταση του φαινομένου των offshore εταιρειών ανά τον κόσμο, έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις τις τελευταίες δεκαετίες. Η εμπλοκή τους στα μεγαλύτερα οικονομικοπολιτικά σκάνδαλα καθώς και η διαρκής συσχέτιση τους με την ...
    • Οι καπνοβιομηχανίες στην Ελλάδα από το 1973 μέχρι σήμερα 

      Οικονομάκου, Εμμανουέλα; Βαρβαρίγου, Μαρία - Ζωή (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει σε έναν από τους πλέον προσοδοφόρους παραδοσιακούς παραγωγικούς κλάδους της χώρας μας- την καλλιέργεια του καπνού και τις καπνοβιομηχανίες. Ο καπνός υπήρξε σημαντική πηγή πλούτου για ...
    • Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους 

      Κουτόβας, Στέργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
      Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ...
    • Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων 

      Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...
    • Στρατηγικές επιβίωσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην οικονομική κρίση 

      Μπακατσής, Βασίλειος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09-23)
      Η παρούσα εργασία αναδεικνύει όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης που περνάει τα τελευταία χρόνια η ελληνική οικονομία. Παρουσιάζονται, επίσης, οι ...
    • Φορολογική συμμόρφωση τα χρόνια της κρίσης στην Ελλάδα 

      Καραβαράκη, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-26)
      Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανάδειξη του επιπέδου της φορολογικής συμμόρφωσης στην Ελλάδα την περίοδο της οικονομικής κρίσης και ο εντοπισμός των παραγόντων που οδηγούν τους φορολογούμενους σε παραβατική συμπεριφορά ...
    • Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ 

      Μαχαιριώτη, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
      Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...
    • Χρήση διαδικτύου για αναζήτηση προσωπικού: περίπτωση ελληνικής αγοράς εργασίας 

      Καλτήρη, Σοφία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)
      Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια φοίτησης στο τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής του ΑΕΙ Πειραιά (ΤΤ). Η πτυχιακή εργασία αυτή στοχεύει στο να αναλύσει και να αναδείξει τα αποτελέσματα που προέρχονται από τη ...
    • Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων με έμφαση στα προγράμματα στήριξης από την Ευρωπαϊκή Ένωση 

      Πατρικίου, Αναστασία; Πετρή, Μαρία (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Οι εμπειρίες, που αποκτήθηκαν από τις διάφορες οικονομικές κρίσεις, και κυρίως από αυτήν την οποία διανύουμε ακόμα και στις μέρες μας, οδήγησαν την οικονομική κοινότητα σε λήψη αναγκαίων και αποτελεσματικών μέτρων για την ...
    • Χρηματοοικονομική ανάλυση των λογιστικών καταστάσεων της επιχείρησης ELMEC SPORTS Α.Β.Ε.Τ.Ε 

      Μητσάρη, Ευαγγελία (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)
      Πρωταρχικός μου στόχος με την επιτυχή εκπόνηση της πτυχιακής αυτής εργασίας, είναι να παρουσιάσω τις επαρκείς ικανότητες και γνώσεις μου όσον αφορά στην παρακολούθηση-εξέταση-ανάλυση-αξιολόγηση της χρηματοοικονομικής ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"