Now showing items 21-40 of 59

    • Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας 

      Χριστοδούλου, Ευαγγελία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
      Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο ...
    • Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο εκπαιδευτικό οργανισμό και χρήση του μοντέλου Balanced Scorecard για αξιολόγηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας. Εφαρμογή του μοντέλου BSC στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου 

      Μουρλάς, Παναγιώτης; Καφούρου, Στυλιανή (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
      Ο νέος τρόπος management που εκφράζει η διοίκηση ολικής ποιότητας (στο εξής θα αναφέρεται ως ΔΟΠ) επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα, όχι μόνο στη φάση της παραγωγής, αλλά και στις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης ...
    • Επιχειρησιακή στρατηγική του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος 

      Καραθεοδώρου, Αλεξάνδρα; Καραστατήρα, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-23)
      Ο ΟΤΕ έχει δημιουργηθεί πριν από αρκετές δεκαετίες κι αυτό είναι κάτι που έχει συμβάλει στην δημιουργία της θετικής του εικόνας. Εκτός αυτού μέσα από τα χρόνια που έχει και δραστηριοποιείται η εταιρεία έχει κατορθώσει να ...
    • Εφαρμογή του μοντέλου Balanced Scorecard στο χώρο της ιδιωτικής προσχολικής εκπαίδευσης 

      Σταμέλου, Στέλλα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
      Στόχος της παρούσας εργασίας είναι ν΄αναδείξει την ανάγκη να εφαρμοσθεί από τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων ένας καινοτόμος στρατηγικός σχεδιασμός συστημικής προσέγγισης με σκοπό, μέσα από τη μέτρηση της απόδοσής ...
    • Η ανάπτυξη του Δήμου Αλίμου 

      Παπαβασιλείου, Ευάγγελος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
      Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την παρουσίαση της εξελικτικής πορείας του Δήμου Αλίμου. Βασικός άξονας για τη λήψη πληροφοριών πάνω στο συγκεκριμένο θέμα αποτέλεσε το πενταετές επιχειρηματικό σχέδιο του ...
    • Η ανάπτυξη του Δήμου Γαλατσίου 

      Βασιλείου, Βασίλειος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της πορείας ανάπτυξης του δήμου Γαλατσίου. Χρησιμοποιώντας ως κεντρικό άξονα το επιχειρησιακό πρόγραμμα του δήμου για την περίοδο 2014-2019, καθώς και τα οικονομικά ...
    • Η ανάπτυξη του δήμου Κορυδαλλού 

      Τζόλλι, Σιντορέλα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-13)
      Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία, με τίτλο «Η Ανάπτυξη του Δήμου Κορυδαλλού», αναφέρεται στην υφιστάμενη κατάσταση του Δήμου σε όλους τους τομείς ενώ εξειδικεύεται στην Οικονομική Πορεία της Κοινότητας
    • Η ανάπτυξη του δήμου Νέας Ιωνίας 

      Λυκογεώργος, Κωνσταντίνος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-24)
      Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η προβολή της ανάπτυξης του Δήμου Νέας Ιωνίας, η εξέλιξη του από οικισμό σε αυτοδύναμο Δήμο, καθώς και οι αλλαγές που υπέστη με το πέρασμα των ετών. Γίνεται ανάλυση των οικονομικών ...
    • Η ανάπτυξη του Δήμου Πετρούπολης 

      Πολλάτου, Γεωργία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05-09)
      Με τη σύνταξη της παρούσας πτυχιακής εργασίας γίνεται μία προσπάθεια να εξετασθούν οι παράγοντες που αφορούν και μάλιστα καθορίζουν την εξελικτική πορεία του Δήμου Πετρούπολης. Για την απόσπαση πληροφοριών, σχετικά με ...
    • Η εξέλιξη του Δήμου Λεβαδέων 

      Σταματίου, Αθανασία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία, η οποία υλοποιήθηκε κατόπιν καθοδήγησης του επιβλέποντος καθηγητή, έχει ως στόχο την παρουσίαση του Δήμου Λεβαδέων. Είναι ωφέλιμο ο καθένας από εμάς να γνωρίσει ουσιαστικά τα προβλήματα του τόπου ...
    • Η οικονομική ανάπτυξη του δήμου Ζακύνθου 

      Χιωτίδης, Χαράλαμπος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-30)
      Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του ΑΤΕΙ Πειραιά και έχει ως περιοχή μελέτης το νησί της Ζακύνθου. Η περιοχή μελέτης ανήκει στο σύμπλεγμα των Επτανήσων μαζί με την Κέρκυρα, την ...
    • Η στρατηγική ανάλυση της google 

      Βούλγαρη, Χαρούλα; Δημοπούλου, Νίκη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-30)
      Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον ...
    • Θεσμικό πλαίσιο και πολυπλοκότητα των νέων επιχειρήσεων. Η εδραίωση και η ανάπτυξή τους στον Ελλαδικό χώρο (Η περίπτωση των Coffee Island) 

      Παππάς, Διονύσιος; Στεφανίδης, Φώτιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-06)
      Είναι γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ υψηλή θέση όσον αφορά την ημερήσια κατανάλωση καφέ. Αν και, λοιπόν, κάποτε οι άνθρωποι δεν ήθελαν να κυκλοφορούν στο δρόμο με ένα χάρτινο ποτήρι καφέ επειδή ντρεπόντουσαν, ωστόσο, ...
    • Κλάδος τροφίμων και ποτών. Μία SWOT‐ analysis της εταιρείας ΑΜΒΥΞ ΑΕ 

      Βάββα, Παρασκευή (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα από τη μελέτη της εταιρείας ΑΜΒΥΞ. Κύριος στόχος είναι να αναλύσει τα κύρια στοιχεία του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης ...
    • Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas 

      Κουφωλιάς, Νικόλαος (ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11)
      Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά ...
    • Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε. 

      Σπαή, Χριστίνα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)
      Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η ...
    • Μελέτη της ΣΙΔΕΝΟΡ Α.Ε. 

      Μπατίλα, Κωνσταντίνα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
    • Ναυτιλία και τουρισμός στην Ελλάδα 

      Ψαριανός, Φίλιππος; Παπαζαφείρης, Χρήστος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-07)
      Η συγκεκριμένη εργασία έγινε με σκοπό να παρουσιάσει την παρούσα κατάσταση του τουρισμού κρουαζιέρας στην Ελλάδα, καθώς και να προσδιορίσει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος κλάδος. ...
    • Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing 

      Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)
      Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ...
    • Οικονομοτεχνική ανάλυση τεχνικής κατάρτισης νέων τεχνολογιών σε τεχνίτες μη εξουσιοδοτημένων συνεργείων 

      Νομικός, Μαρίνος; Ταμπουρατζής, Δημήτριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-18)
      Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η οικονομοτεχνική ανάλυση νέων τεχνολογιών σε τεχνίτες μη εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Στη πορεία γίνεται ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος και της επίδρασής ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"