• Διεθνές στρατηγικό marketing και διεθνές περιβάλλον 

      Λιοτσάκη, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)
      Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το διεθνή στρατηγικό marketing και χωρίζεται σε δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια του διεθνούς στρατηγικού Marketing, αναλύεται η σημασία του σε διεθνή επίπεδα ...
    • Εξαγωγές ως μορφή διεθνοποίησης των επιχειρήσεων 

      Τσέλου, Νικολέτα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)
      Το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης επιτάχυνε και την εμφάνιση της οικονομικής παγκοσμιοποίησης και διαμόρφωσε το οικονομικό φαινόμενο της απελευθέρωσης των αγορών διεθνώς. Οι κορεσμένες εγχώριες αγορές και ο αυξανόμενος ...
    • Η Ελλάδα και το ελαιόλαδό της 

      Τρίμμη, Αλεξάνδρα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"