• Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity 

      Νιτσάκης, Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού και πιο συγκεκριμένα ενός εικονικού μουσείου. Το λογισμικό υλοποιείται στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών της Unity. Εντός του θα ...
    • Μελέτη, σχεδιασμός, διαμόρφωση, ανάλυση δικτύων και υλοποίηση σειράς μαθημάτων σε εικονικό περιβάλλον για τα δίκτυα Η/Υ 

      Φωτόπουλος, Γεώργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-23)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό τη διαμόρφωση και την ανάλυση δικτύων υπολογιστών σε εικονικό περιβάλλον. Για την αποτελεσματικότερη κατανόηση του αντικειμένου δημιουργήθηκαν βιντεομαθήματα σχετικά ...
    • Υλοποίηση OpenStack σε εικονικό περιβάλλον 

      Βουρόπουλος, Θεώδορος; Πυραλής, Πάρις - Γεώργιος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η δημιουργία μια υπηρεσίας η οποία θα δίνει την δυνατότητα ελέγχου υπολογιστικών, αποθηκευτικών και δικτυακών πόρων μέσω ενός Web Browser μέσω της εφαρμογής cloud computing OpenStack. Το ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"