Now showing items 1-6 of 6

    • Ανάπτυξη Game Engine σε C++ 

      Παναγιωτόπουλος, Ιωάννης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
      Το παρών έγγραφο αποτελεί την πιο δυνατή προσπάθεια ανάλυσης της λειτουργί- ας της Engine. Το έγγραφο λοιπόν χωρίζεται σε 3 μεγάλα κομμάτια. 1. Εισαγωγή Ξεκινάω με μια περιγραφή της, καθώς και την απαρίθμηση των επιμέρους ...
    • Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine unity 

      Σπέντζας, Ιωάννης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-06-26)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine Unity. H ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της βιομηχανίας της διασκέδασης και ένας πολύ ...
    • Ανάπτυξη διαδικτυακού παιχνιδιού πολλών χρηστών σε πλατφόρμα Game Engine 

      Ρηγόπουλος, Διονύσιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-22)
      Στη πτυχιακή αυτή εργασία θα παρουσιάσουμε την ανάπτυξη ενός απλού διαδικτυακού παιχνιδιού πολλών χρηστών (εως και 8) σε πλατφόρμα Game Engine η οποία είναι προτεινόμενη από πολλές εταιρίες και οργανισμούς λόγω της ...
    • Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity 

      Νιτσάκης, Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού και πιο συγκεκριμένα ενός εικονικού μουσείου. Το λογισμικό υλοποιείται στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών της Unity. Εντός του θα ...
    • Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C# 

      Εξιλζές, Ιωάννης; Ανδρεαδάκης, Κωνσταντίνος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν ...
    • Σχεδιασµός και ανάπτυξη top-down 3D video game, µε χρήση της unity game engine και της γλώσσας C# 

      Κάκαρης, Ιωάννης-Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06-30)
      Το αντικείµενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν ο σχεδιασµός και η ανάπτυξη ενός top-down 3D video game µε χρήση της µηχανής παιχνιδιού Unity και της γλώσσας προγραµµατισµού C#. Σκοπός της εργασίας είναι η εξοικείωση ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"