• Digital marketing & branding - Inbound vs outbound marketing 

      Μπίρνταχας, Σωσίπατρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-14)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση Marketing & Communication του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ., με θέμα Digital Marketing & Branding: Inbound vs ...
    • Βελτιστοποίηση ενός δικτυακού τόπου για την αύξηση της επισκεψιμότητας του 

      Λάγια, Εμμανουήλ (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη καταγραφή των κανόνων βελτιστοποίησης ενός δικτυακού τόπου, ως προς την κατάταξη του στη λίστα των αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης. Αρχικά θα γίνει παρουσίαση των κυριοτέρων ...
    • Τεχνικές, μέθοδοι και κανόνες για τη βελτιστοποίηση ανάπτυξης των ιστοσελίδων 

      Δημητριάδης, Ζαχαρίας (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η μελέτη των τεχνικών, των μεθόδων και των κανόνων που πρέπει να ακολουθούνται για την βελτιστοποίηση της ανάπτυξης τόσο της δομής όσο και του περιεχομένου των ιστοσελίδων ώστε να ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"