• Digital marketing & branding - Inbound vs outbound marketing 

      Μπίρνταχας, Σωσίπατρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-14)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση Marketing & Communication του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ., με θέμα Digital Marketing & Branding: Inbound vs ...
    • Τεχνικές, μέθοδοι και κανόνες για τη βελτιστοποίηση ανάπτυξης των ιστοσελίδων 

      Δημητριάδης, Ζαχαρίας (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η μελέτη των τεχνικών, των μεθόδων και των κανόνων που πρέπει να ακολουθούνται για την βελτιστοποίηση της ανάπτυξης τόσο της δομής όσο και του περιεχομένου των ιστοσελίδων ώστε να ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"