Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση"

Ιδρυματικό Αποθετήριο Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Καλυβιώτη, Αναστασία (ΤΕΙ Πειραιά, 2015-02-12)
    Χωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός ...
  • Καραγεώργος, Βασίλειος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-08-25)
    Το περιεχόμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας διαρθρώνεται σε δύο κεφάλαια ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια συνοπτική αναφορά του όρου του αθλητικού μάρκετινγκ και των μορφών που παίρνει μέσα στο χρόνο. Γίνεται, ο ...
  • Βλησσίδη, Έλλη (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05-29)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης και συγκεκριμένα την περίπτωση των αλκοολούχων ποτών με ανάλυση την κατηγορία των κρασιών. Αρχικά αναλύουμε την έννοια της διαφήμισης, ...
  • Μίσιου, Αφροδίτη; Μιχαλάρης, Χρήστος (ΤΕΙ Πειραιά, 2015-02-12)
    Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της ...
  • Αναστασιάδη, Γεωργία; Γκρέμου, Μαρία (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05-12)
  • Αγγέλου, Νικόλαος; Αγγελόπουλος, Αλέξανδρος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-11-04)
    Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια το internet βελτιώνεται με ταχύτατους ρυθμούς με συνέπεια να έρχονται ολοένα και περισσότεροι ...
  • Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-07)
    Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο ...
  • Ανύσης, Ιωάννης (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-08-19)
    Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση ...
  • Νάστος, Αθανάσιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-01)
    Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ...
  • Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-14)
    Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ...
  • Αλεβιζάκη, Παναγιώτα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05-21)
    Το αντικείμενο που θα εξετάσουμε αφορά στο σύγχρονο Μάρκετινγκ και στο ρόλο των νέων τεχνολογιών και στις δυνατότητες που προσφέρουν στην εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας μεθοδολογίας και των μορφών Μάρκετινγκ. Η προβολή των ...
  • Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05-15)
    Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...