• Διερεύνηση του βαθμού επιρροής των atmospherics στην επιλογή super - market 

      Κατσίμπας, Δημήτριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
      Αφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που ...
    • Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων 

      Ζέρβα, Αγγελική; Νερατζίνη, Σταματία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)
      Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Αρχικά γίνεται αναφορά σε θεωρητικό πλαίσιο της έννοιας και του ρόλου των δημοσκοπήσεων. Εν συνεχεία, αναλύονται οι μέθοδοι ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"