Browsing by Subject "TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση"
Now showing items 1-20 of 95
-
Aξιολόγηση προγράμματος Erasmus+ του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-12)Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αφορά στη μελέτη της ικανοποίησης των εισερχόμενων φοιτητών Erasmus+ όσον αφορά το Γραφείο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, τις εγκαταστάσεις του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος ... -
H πρωτοβάθμια εκπαίδευση παιδιών προσφύγων στην Ελλάδα. Αποτίμηση και καλές πρακτικές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Η έκρηξη του προσφυγικού ζητήματος, ήρθε να προστεθεί στο ήδη επιβαρυμένο και προβληματικό περιβάλλον που βίωσε η χώρα την τελευταία δεκαετία λόγω της οικονομικής κρίσης. Το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι βασικό ανθρώπινο ... -
Ανάπτυξη δεικτών αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών τμημάτων Μηχανολόγων Μηχανικών και σύνδεση με τη σύγχρονη αγορά εργασίας στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-03-03)Στην παρούσα εργασία αρχικά στο 1ο κεφάλαιο (εισαγωγή) γίνεται η αναφορά στο επάγγελμα του μηχανολόγου μηχανικού και η περιγραφή των εργασιών που ένας μηχανολόγος τελεί σε μία επιχείρηση. Κατόπιν αναφέρεται η κατάσταση ... -
Ανάπτυξη διαδραστικού πολυμεσικού περιεχομένου για την εκπαίδευση προσωπικού στον τομέα της ασφάλειας στον Όμιλο Ελληνικά Πετρέλαια
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Η συνεχής ανάπτυξη των ανθρώπων και η βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους βρίσκονται μεταξύ των κεντρικών στόχων μίας επιχείρησης. Παράλληλα, καταβάλλονται συνεχείς προσπάθειες για την υλοποίηση της δέσμευσης να ... -
Ανίχνευση της διαπολιτισμικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δυτικής Αττικής σε αλλοδαπούς/παλιννοστούντες μαθητές και διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-06)Η κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας ξεκίνησε να μεταβάλλεται από τότε που έγινε χώρα υποδοχής μεταναστών. Οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην ελληνική κοινωνία επηρέασαν σημαντικά και το σχολείο, χαρακτηρίζοντάς το ... -
Αξιολόγηση διερευνητικών δεξιοτήτων στις φυσικές επιστήμες: Δύο μελέτες περιπτώσεων στην ενότητα “Ηλεκτρισμός” της Γ’ Γυμνασίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εστιάζει στην καινοτόμο παιδαγωγική μέθοδο της Διερευνητικής Μάθησης στις φυσικές επιστήμες, καθώς και στις νέες μεθόδους αξιολόγησης των δεξιοτήτων των μαθητών μέσα σε ένα διερευνητικό ... -
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας και βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-12)Τα θέματα γύρω από την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς καθώς συνδέονται με την αναγκαιότητα για διαρκή βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι αλλαγές ... -
Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Πανεπιστήμιο Αιγαίου, 2018-03)Στόχος αυτής της έρευνας είναι η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού προγράμματος ναυτικής κατάρτισης με τίτλο “Operational Use of ECDIS” το οποίο βασίζεται στο το πρότυπο IMO Model Course 1.27 (2012). ... -
Αξιολόγηση των υπηρεσιών των Α.Τ.Ε.Ι. από τους φοιτητές
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Σκοπός της πτυχιακής μας εργασίας είναι η αξιολόγηση και η σύγκριση των προτιμήσεων των φοιτητών για τις υπηρεσίες που παρέχει το Α.Τ.Ε.Ι Πειραιά σε σχέση με το Α.Τ.ΕΙ. Αθήνας. Ούσες φοιτήτριες του Α.Τ.Ε.Ι Πειραιά, κατά ... -
Αξιοποίηση ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων στην ανάπτυξη ανοικτού μαθήματος τύπου MOOC στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη δημιουργία και παρουσίαση ενός μαθήματος Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων, στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα MOODLE του Α.Ε.Ι Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Το μάθημα αφορά ... -
Αποτελεσματικότητα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων - πολυπλοκότητα του ρόλου του διευθυντή: συγκριτική μελέτη γενικών και επαγγελματικών λυκείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-06)Με την εργασία αυτή επιχειρείται η κατανόηση του πολύπλοκου ρόλου του διευθυντή και η διερεύνηση αποτελεσματικών τρόπων διοίκησης. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο διοικητικός και παιδαγωγικός ρόλος των διευθυντικών στελεχών ... -
Βελτίωση των υποδομών και των τρόπων διδασκαλίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με την βοήθεια νέων τεχνολογιών.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-11)Η ραγδαία εξέλιξη της Τεχνολογίας που χαρακτηρίζει την εποχή μας καθώς και η εξάπλωση της σε όλους σχεδόν τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας και κυρίως στoν ακαδημαϊκό τομέα, συντελεί στην διαμόρφωση νέων τάσεων. ... -
Δημιουργική σκέψη στην πληροφορική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Με την παρούσα εργασία έγινε μελέτη σχετικά με τεχνικές χρησιμοποίησης της δημιουργικής σκέψης στα μαθήματα της πληροφορικής του Γυμνασίου και του Λυκείου. Οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν έχουν εφευρεθεί από αναγνωρισμένους ... -
Δίκτυο πρότυπων πειραματικών. Η δημιουργία και η αποτύπωση της λειτουργίας τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη λειτουργία του δικτύου των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων από την ίδρυσή τους έως το Δεκέμβριο του 2014, όπως ορίσθηκαν με το νόμο 3966/2011. Καταγράφονται τα πρωτογενή στοιχεία από ... -
Διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί εάν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι διαπολιτισμικά έτοιμοι, δηλαδή αν ο εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναλαμβάνει να ... -
Διασφάλιση ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-12)Ο σκοπός και ο ρόλος της Ανώτατης Εκπαίδευσης έχει διαφοροποιηθεί ανά τους αιώνες. Aνάλογα µε την εξεταζόµενη ιστορική περίοδο, η Ανώτατη Εκπαίδευση έχει υπάρξει άλλοτε µια λύση στο πρόβληµα της ικανοποίησης της πνευµατικής ... -
Διαχείριση αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η θεωρία του Χάους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της βιβλιογραφίας αναφορικά με την εφαρμογή και τον αντίκτυπο της Θεωρίας του Χάους στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Αρχικά, επιχειρείται μια γενική παρουσίαση της Θεωρίας ... -
Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση: το μοντέλο Balanced Scorecard στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-09)Απώτερο σκοπό της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης των ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση, και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced Scorecard στη μέτρηση της επίδοσης ... -
Διαχείριση κι ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε οργανισμούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)«Εάν τα έθνη μοιράζονταν την εκπαίδευση, θα είχαμε μια πιο ενοποιημένη και συνεκτική παγκόσμια κοινότητα» (Gouthro, 2005, p.1 )Διαχείριση Ανθρωπίνων πόρων ή διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, είναι το αναπόσπαστο κομμάτι της ... -
Διαχείριση προβλημάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας στην περιοχή της Χαλκίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το διαπολιτισμικό χαρακτήρα της ελληνικής εκπαίδευσης. Αν και η διαπολιτισμικότητα φαίνεται να έχει κυριαρχήσει ως το ιδανικό μοντέλο εκπαίδευσης καθώς προωθεί ...