Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
Από την αρχαία εποχή η δύναμη του λόγου αποτέλεσε θεμελιώδες μέσο για την έκφραση της ανθρώπινης σκέψης και για την αρμονική συνύπαρξη μεταξύ ανθρώπων αλλά και των κοινωνιών. Η επικοινωνία αυτή που αναπτύχθηκε και εξελίσσεται ...
Το CRM στο περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Τα συστήματα CRΜ και η εφαρμογή τους στον τραπεζικό κλάδο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05)
Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011-06)
Ανάλυση πληροφοριακών συστημάτων CRM:Περίπτωση Cosmote Customer Care
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)
Σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων - E.R.P.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-01)