Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε
παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των
χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του
διαδικτύου ...
Οι εργασιακές σχέσεις στον επισιτιστικό τομέα. Η περίπτωση της Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-01-12)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσδιοριστούν οι εργασιακές σχέσεις γενικά αλλά και ειδικά στον επισιτιστικό τομέα. Επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τομέας, διότι αποτελεί σημαντικό και αναπόσπαστο μέρος μιας ξενοδοχειακής ...
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων ...