Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ...
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης
των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά
παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...