Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)
Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.
Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)
Οι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο, και έντονα
εναλλασσόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Για να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν σε
αυτό το κλίμα θα πρέπει να έχουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική ...
Η παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού στα ξενοδοχεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)
Καθώς προχωρούμε στην ανάγνωση αυτής της εργασίας, παρατηρούμε ότι αναφέρεται σε ένα ζήτημα μεγάλης σημασίας για τις τουριστικές (και όχι μόνο) επιχειρήσεις: Την παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού, που εργάζεται σε αυτές. ...
Καινοτόμος προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)