Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)
Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.
Αειφόρος και βιώσιμη ανάπτυξη και οι επιπτώσεις της στις νέες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
Σε αυτή την εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της αειφόρου βιώσιμης ανάπτυξης και στις επιπτώσεις της στις νέες επιχειρήσεις. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζονται οι έννοιες της αειφόρου και βιώσιμης ανάπτυξης, επεξηγείται ...