Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)
Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της οργάνωσης και
διοίκησης μιας ξενοδοχειακής μονάδας γενικά και συγκεκριμένα του ξενοδοχείου
Golden Age τεσσάρων αστέρων (4*) στην Αθήνα, σαν μελέτη περίπτωσης.
Για ...
Διερεύνηση των προοπτικών ανάπτυξης μορφών εναλλακτικού τουρισμού στην Πελοπόννησο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των προοπτικών ανάπτυξης
μορφών εναλλακτικού τουρισμού στην Πελοπόννησο. Με την ανάλυση των μορφών
του τουρισμού και πιο αναλυτικά, των εναλλακτικών μορφών τουρισμού ...