Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Βιολογικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Η παρούσα πτυχιακή μελετά την έννοια της βιολογικής γεωργίας καθώς και την ανάπτυξη της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα και στον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής ...
Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-14)
Στην εργασία μου παραθέτω εξ΄ αρχής τι εννοούμε με τον όρο βιολογικά προϊόντα και τα οφέλη τους , την πορεία τους στην ελληνική και όχι μόνο αγορά καθώς και τα εμπόδια εξάπλωσης τους στο αγοραστικό κοινό.Στη συνέχεια ...
Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Μέσω της εργασίας, που ακολουθεί, παρουσιάζουμε το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα διανομής Χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας και αναλύοντας βασικές έννοιες, σε βαθμό τέτοιο, ώστε να κατανοήσουμε τη ...
Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)
Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ...