Search
Now showing items 1-10 of 21
Υλοποίηση ιστοσελίδας καταστήματος αθλητικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Διαδικτυακή εφαρμογή προκράτησης εισητηρίων αγώνα καλαθοσφαίρισης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)
Για την περιγραφή του αντικειμένου αυτής της πτυχιακής εργασίας με
λίγα λόγια , θα λέγαμε ότι βασικός στόχος είναι η δημιουργία ενός
συστήματος ηλεκτρονικής αγοράς (e-market) . Το αποτέλεσμα που
επιτυγχάνεται , με την ...
Κατασκευή δυναμικής ιστοσελίδας - ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-03)
Το αντικείμενο που πραγματεύεται αυτή η πτυχιακή εργασία είναι η
κατασκευή ιστοσελίδας για ηλεκτρονικό κατάστημα βιβλιοπωλείου Πιο
συγκεκριμένα, για την υλοποίηση αυτής της ιστοσελίδας έχει γίνει χρήση
των γλωσσών ...
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
JQProducts : Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης τηλεκατευθυνόμενων αυτοκινήτων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)
Η παρούσα εργασία εξετάζει τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος
πώλησης τηλεκατευθυνόμενων αυτοκινήτων και των εξαρτημάτων τους , με τη βοήθεια ενός
ανοικτού κώδικα Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου που θα ...
Η επίδραση των smartphones στην παγκόσμια οικονομία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-01)
Ξεκινώντας από το Διαδίκτυο και την εξέλιξή του, που είναι ο σημαντικότερος λίθος για την ύπαρξη επικοινωνίας μεταξύ συσκευών αλλά και ανθρώπων, βλέπουμε το πώς επηρέασε και το χώρο του εμπορίου και των αγορών. Το διαδίκτυο ...
Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και παρουσία του θέματος εκείνου που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα: Στην πρώτη ενότητα, γίνεται μια ...
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος ηλεκτρονικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11)
Δημιουργία ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος με μουσικά όργανα και αξεσουάρ με τη χρήση του opencart
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)
Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με είδη μουσικής.
Ο πελάτης θα μπορεί να περιηγηθεί και να βρει το προϊόν της επιθυμίας του μέσα από ...