Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-6 από 6
Η φορολογική ηθική των νέων στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-21)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη φορολογική ηθική των νέων Ελλήνων. Το θέμα αυτό παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διερεύνησης σε μια εποχή δύσκολης οικονομικής κατάστασης της χώρας. Η σημερινή κρίση είναι ...
Η πρόβλεψη του μέλλοντος της διδασκαλίας των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω της μεθόδου Delphi
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-13)
Η εργασία αυτή έχει σκοπό να διερευνήσει τα υπάρχοντα μοντέλα διδασκαλίας θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη, να συγκρίνει τα μοντέλα και να βρει την καλύτερη λύση μέσω της πρόβλεψης ...
Σχολικός εκφοβισμός/ θυματοποίηση και φυσική αγωγή: οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο, για τον εκφοβισμό/ θυματοποίηση στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-22)
Εισαγωγή – σκοπός: Η θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και ειδικότερα η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ...
Η μη λεκτική επικοινωνία των εκπαιδευτών με προσφυγόπουλα από τη Συρία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10-31)
Οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν καθημερινά μεταξύ τους προκειμένου να επικοινωνήσουν, ανεξαρτήτως κοινωνικής, πολιτισμικής και θρησκευτικής προέλευσης. Το φαινόμενο της επικοινωνίας συνδέεται άμεσα με τη διατήρηση και την εξέλιξη ...
Η συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή/ ηγέτη σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως παράγων δημιουργικού σχολικού κλίματος και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)
Η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης κατέκτησε πριν μερικές δεκαετίες το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας γιατί επηρεάζει την συμπεριφορά των ατόμων και έχει σχέση με την ηγεσία και το εργασιακό περιβάλλον. Η ...
Σχολική επιθετικότητα και επικοινωνία στην σχολική τάξη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-03)
Η εργασία βασίζεται στην σχολική επιθετικότητα και στο πως ο εκπαιδευτικός την διαχειρίζεται στην τάξη.