Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-9 από 9
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κυριότερων
παρεχομένων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων και η αξιολόγηση αυτών.
Μέσω βιβλιογραφικής έρευνας προσδιορίστηκαν και αναλύθηκαν οι
κυριότερες ...
Η ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Η παρακάτω μελέτη αφορά στον τουρισμό , τους τουριστικούς προορισμούς και
στην ανταγωνιστικότητα που υπάρχει μεταξύ τους.
Αναλύει τις διάφορες μορφές τουρισμού που υπάρχουν, τα είδη των τουριστικών
προορισμών και τα ...
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή
πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ...
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ...
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ...
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης
των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά
παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...
Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικών προορισμών Η περίπτωση της Χερσονήσου Ηρακλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο του στρατηγικού σχεδιασμού
τουριστικών προορισμών, ως φαινόμενο και απαίτηση της σύγχρονης τουριστικής
ανάπτυξης, ενώ το μοντέλο αυτό εφαρμόζεται στο παράδειγμα της ευρύτερης ...
Οργάνωση και διαχείριση του τμήματος Spa Therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)
Η παρούσα εργασία μελέτησε την οργάνωση και τη διαχείριση του τμήματος spa
therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια. Αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια, η
εργασία εισήγαγε τον αναγνώστη στην έννοια του οργανισμού, εστιάζοντας ...
Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια συνολική θεώρηση του συνεδριακού
τουρισμού τόσο στη χώρα μας όσο και σε χώρες του εξωτερικού. Αναλύονται οι
διαδικασίες και οι προϋπόθεσης διεξαγωγής ενός συνεδρίου καθώς και η ...