Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή
πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ...
Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση
του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που
ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων ...