Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-8 από 8
Εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες Μεσογειακές χώρες. Εξέλιξη και E-Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο αναπτυγμένους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας.
Αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων για πολλές χώρες οι οποίες βασίζονται σε αυτό τον τομέα. Οι
περισσότερες χώρες όπως και η Ελλάδα δεν επαρκούνται ...
Παρακολούθηση βιβλίων σε τουριστικές και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και την θέση της λογιστικής στον τουρισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)
Ο τουρισμός είναι από τους πιο διαδεδομένους τρόπος ψυχαγωγιας στον Δυτικό κόσμο ενώ παράλληλα αποτελεί μια πολύ μεγάλη βιομηχανία και σημαντικότατη πηγή εσόδων για την Ελλάδα. Η εργάσια αυτή ασχολείται με τον αντίκτυπο ...
Σύγχρονος τουρισμός στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-20)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών σε σχέση με τον ελληνικό τουρισμό. Η συνεχής ανάπτυξη του τουρισμού τον έχει αναδείξει ως έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους ...
Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση
του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που
ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης
των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά
παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...
Οι αερομεταφορές σε συνάρτηση με τον τουρισμό στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)
Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να μελετήσει τον τουρισμό και τις επιδράσεις του σε διάφορους τομείς. Αρχικά κάνει λόγο για την ανάπτυξη των κρατών σε συνάρτηση τόσο με πολίτικους, περιβαλλοντικούς αλλά και τεχνολογικούς ...
Κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης. Η περίπτωση της Καλαμάτας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-27)
Είναι γεγονός ότι ο τουρισμός αποτελεί την «ατμομηχανή» της ελληνικής οικονομίας και τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας. Σύμφωνα άλλωστε με την άποψη πολλών οικονομολόγων και ανθρώπων της αγοράς ο τουρισμός και η αγροτική ...
Η δομή και οργάνωση της λογιστικής διαδικασίας και η λογιστική πληροφόρηση στις ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-11-27)
Στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον που ζούμε σήμερα, όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να λειτουργήσουν σε ένα πολύ ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Η ραγδαία αλλαγή του επιχειρηματικού περιβάλλοντος σε παγκόσμιο, ...