Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Το τμήμα υποδοχής σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της αξιολόγησης της
εκτίμησης του πελάτη για την ποιότητα των υπηρεσιών του τμήματος υποδοχής σε
ξενοδοχεία πέντε αστέρων. Η συγγραφή αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι ...
Οι εργασιακές σχέσεις στον επισιτιστικό τομέα. Η περίπτωση της Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-01-12)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσδιοριστούν οι εργασιακές σχέσεις γενικά αλλά και ειδικά στον επισιτιστικό τομέα. Επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τομέας, διότι αποτελεί σημαντικό και αναπόσπαστο μέρος μιας ξενοδοχειακής ...