Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Το τμήμα υποδοχής σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της αξιολόγησης της
εκτίμησης του πελάτη για την ποιότητα των υπηρεσιών του τμήματος υποδοχής σε
ξενοδοχεία πέντε αστέρων. Η συγγραφή αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι ...
Τα Logistics και η εφοδιαστική αλυσίδα στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η πρακτική e-Procurement.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-23)
Στο σημερινό μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, υπάρχει μια αυξημένη εστίαση στην παροχή αξίας στον πελάτη με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Η τρέχουσα ύφεση έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο, ...
Η διαχείριση των εργασιακών προβλημάτων στο τμήμα υποδοχής στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04-05)
Ο σκοπός της εργασίας αυτής που διενεργήθηκε υπό την καθοδήγηση του επιβλέποντα Διδάσκοντα Δημήτριου Μυλωνόπουλου και από το σπουδαστή Καρακώστα Γεώργιο, είναι η διερεύνηση της σημασίας του ρόλου του προσωπικού σε ένα ...
Παράγοντες επιτυχίας των ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναλυθούν οι όροι του τουρισμού, τα βασικά του είδη, η επιχειρηματικότητα καθώς και οι παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία των ξενοδοχειακών μονάδων. Αναλύεται η λειτουργία των ξενοδοχειακών ...