Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)
Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα
του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα
αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ...
Η επίδραση της κινηματογραφικής εικόνας στην δημιουργία τουριστικής κίνησης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)
Αναφερόμενοι στο θέμα της παρούσης εργασίας, αναφέρεται ουσιαστικά στην παράθεση στοιχείων και ανάλυσης αυτών σχετικά με την επίδραση της Κινηματογραφικής Εικόνας στην Επίδραση της Τουριστικής Κίνησης στην Ελλάδα. Πιο ...
Ανάλυση της τουριστικής πολιτικής της Ελλάδος στον 20ο αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-26)
Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με την ανάλυση της τουριστικής πολιτικής της Ελλάδος στον 20ο αιώνα και ολοκληρώθηκε μέσα από τρία κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στα γενικά στοιχεία του τουρισμού ...
Η εξέλιξη του τουρισμού και οι εναλλακτικές μορφές του: Η περίπτωση της Ελλάδας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους δυναμικότερους και ταχύτερα
αναπτυσσόμενους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Συμβάλλει στην οικονομική
ανάπτυξη σε τρία επίπεδα στις τουριστικές περιοχές: δημιουργία εισοδημάτων,
θέσεων ...
Η εξέλιξη του τουρισμού μετά το 1980 : Η περίπτωση της Νότιας Ευρώπης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της οργάνωσης και
διοίκησης μιας ξενοδοχειακής μονάδας γενικά και συγκεκριμένα του ξενοδοχείου
Golden Age τεσσάρων αστέρων (4*) στην Αθήνα, σαν μελέτη περίπτωσης.
Για ...