Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-6 από 6
Επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της φοίτησης στο
τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής του ΑΤΕΙ Πειραιά. Στόχος της είναι
να αναδείξει την πορεία της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα κατά την περίοδο ...
Η επίδραση της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη μελέτη της επίδρασης της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, κρίθηκε απαραίτητο να αναλυθεί κάθε μία από τις παραπάνω ...
Πώς η καινοτομία και η δημιουργικότητα μετατρέπουν την κρίση σε ευκαιρία στην Ελλάδα και πώς επηρεάζεται η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποδείξει ότι μια οικονομική κρίση μπορεί στην πραγματικότητα να αποτελεί μια οικονομική και επιχειρηματική ευκαιρία. Αυτοί που μπορούν να διαγνώσουν τις ανάγκες που δημιουργούνται ...
Oι start-up επιχειρήσεις στην Ελλάδα, οι τρόποι χρηματοδότησής τους και η περίπτωση της εταιρίας Skroutz
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-30)
Σε περιόδους οικονομικής κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε ειδικότερα στην Ελλάδα, η επιχειρηματικότητα μπορεί να δώσει μερική λύση στα οικονομικά προβλήματα. Οι νεοφυείς (startup) επιχειρήσεις είναι συνήθως νέες επιχειρήσεις ...
Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ...
Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία ως φορείς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας μετά την κρίση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Το σύγχρονο περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούνται να δράσουν οι σημερινές επιχειρήσεις και οργανισμοί έχει σαν βασικό γνώρισμα δυο κύριες παραμέτρους που είναι η ισχυρή ανταγωνιστικότητα αλλά και η περιοδική έλευση κύκλων ...