Search
Now showing items 1-3 of 3
Επιτυχημένες πρακτικές viral marketing: η περίπτωση της Ελλάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι παράγοντες, που συμβάλλουν στην δημιουργία επιτυχημένων πρακτικών viral marketing στην Ελλάδα. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ...
Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)
Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις εταιρικές σελίδες. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ...
Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)
Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκε και παρουσιάζεται το θέμα των αρνητικών συμπεριφορών των καταναλωτών προς μια μάρκα. Το συγκεκριμένο θέμα μελετάται τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό αλλά είναι κάτι καινούριο για την Ελλάδα. ...