Search
Now showing items 1-2 of 2
Διερεύνηση του βαθμού επιρροής των atmospherics στην επιλογή super - market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
Αφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που ...
Ανάλυση και τμηματοποίηση της συμπεριφοράς καταναλωτών με εφαρμογή της μεθόδου WAP : μελέτη περίπτωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-10-02)
Στην συγκεκριμένη εργασία η μέθοδοι ανάλυσης που χρησιμοποιήθηκαν ήταν η πολυκριτηριακή ανάλυση με χρήση της μεθόδου WAP και η ανάλυση κατά συστάδες. Η εφαρμογή έγινε σε καταναλωτές οπτικού καταστήματος, δηλαδή καταναλωτές ...