Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-20 από 54
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Οι παράμετροι της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ενσυναίσθησης στην επίτευξη αλλαγής.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμοί λειτουργούν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Θεωρείται απαραίτητη η αναδιοργάνωσή τους, ο ανασχεδιασμός των λειτουργιών τους, καθώς και πάσης φύσεως αλλαγή, όταν τόσο ...
Διαχείριση αλλαγής σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στον κλάδο της βιοτεχνικής αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής στον ελλαδικό χώρο. Διαχείριση αλλαγής για την εταιρεία Γατίδης ΑΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η δύσκολη οικονομική συγκυρία έχει οδηγήσει πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να κλείσουν. Ωστόσο, μερικές καταφέρνουν να επιβιώνουν και να αυξάνουν και τη κερδοφορία τους. Η παρούσα πτυχιακή προσπαθεί να εντοπίσει τη ...
«Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς – Εφαρμογή της μεθόδου Balanced Scorecard στην Ακμων Α.Ε. και στην Ελληνική Αστυνομία».
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-08)
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια καταγραφής και διερευνητικής μελέτης της διαχείρισης και ανάπτυξης των ανθρωπίνων πόρων, για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Η τεκμηρίωση της στηρίζεται τόσο σε βιβλιογραφική ...
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: μέτρηση της αποτελεσματικότητας των μεθόδων βελτίωσης της απόδοσης των εργαζομένων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
Η παρούσα μελέτη εξετάζει τον βαθμό αποτελεσματικότητας των μεθόδων βελτίωσης της απόδοσης των εργαζομένων, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους οι τελευταίοι προσπαθούν να γίνουν κομμάτι της σύγχρονης επαγγελματικής ...
E-commerce & Φοροδιαφυγή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-13)
Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η σημαντική συμβολή του στη μεγέθυνση της οικονομίας θέτει σημαντικές προκλήσεις στις φορολογικές αρχές των κρατών μελών.Η πρόκληση για το σύνολο των κρατών μελών συνίσταται ...
Μέθοδοι πρόβλεψης οικονομικών μεγεθών στις μεταφορές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)
Η ηλεκτρονική τραπεζική – η ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά τα κανάλια της ηλεκτρονικής τραπεζικής σε σχέση με το δίκτυο των καταστημάτων μετά την επιβολή των capital controls
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας με την ταυτόχρονη αλματώδη εξέλιξη του τομέα της πληροφορικής και μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν ( e-business ), οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν σημαντικά ...
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-04)
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι διττός. Αφενός, η παρουσίαση και μελέτη των εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και της μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη, και
αφετέρου με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, η ...
Σύστημα υποστήριξης στρατιωτικών αποφάσεων με πολλαπλά κριτήρια: η περίπτωση ενίσχυσης νήσου με στρατιωτικό τμήμα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-02)
Χρησιμοποίηση της μεθόδου Electre I, για τη λήψη στρατιωτικής απόφασης
Η εφαρμογή των έξυπνων πρακτόρων στην υποστήριξη των χρηστών εφαρμογών Η.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
Διερεύνηση του βαθμού επιρροής των atmospherics στην επιλογή super - market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
Αφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που ...
Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην διοίκηση ανθρώπινων πόρων: η εξισορρόπηση εργασιακής και προσωπικής ζωής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-07)
Η εργασία που θα παρατεθεί παρακάτω έχει ως θέμα την διερεύνηση της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και ειδικότερα την εξισορρόπηση εργασιακής και προσωπικής ζωής. Στόχος της συγκεκριμένης ...
Ιχνηλασία σε προϊόντα σοκολατοβιομηχανίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
Τα συστήματα ιχνηλασιμότητας αποσκοπούν στη συνεχή και σε πραγματικό χρόνο παρακολούθηση της πορείας των αγαθών και προϊόντων εντός της ακολουθούμενης εφοδιαστικής αλυσίδας, με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η δυνατότητα για ...
Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ο κομβικός ρόλος του τεχνικού ασφάλειας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-31)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια σύντομη περιγραφή για τη σύγχρονη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και τους τρόπους εφαρμογής της τόσο στην Ελλάδα όσο και σε πολυεθνικές εταιρίες του εξωτερικού, δίνοντας μεγαλύτερη ...
Digital marketing & branding - Inbound vs outbound marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-14)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση Marketing & Communication του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ., με θέμα Digital Marketing & Branding: Inbound vs ...
Επιτυχημένες πρακτικές viral marketing: η περίπτωση της Ελλάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι παράγοντες, που συμβάλλουν στην δημιουργία επιτυχημένων πρακτικών viral marketing στην Ελλάδα. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ...
Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-07)
Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των social media στην επιτυχημένη στρατηγική branding των εταιριών. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, που απαντήθηκαν με την ολοκλήρωση της εργασίας, είναι: "Γιατί τα brands χρησιμοποιούν ...
Η “διαπραγμάτευση στον κόσμο των επιχειρήσεων” το προφίλ του κάλου διαπραγματευτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-20)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια ανάλυση γύρω από την έννοια της διαπραγμάτευσης στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Παράλληλα, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων διαπραγματευτών ...
Τεχνικές & εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα των τεχνικών και μεθόδων της ψηφιακής διαφήμισης. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται η παρουσίαση και εκτίθεται ο ορισμός του φάσματος της ψηφιακής διαφήμισης και των εργαλείων της, καθώς ...
Αξιολόγηση και στρατηγική ανάλυση του δήμου Γλυφάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
Στόχος της διπλωματικής είναι να διερευνήσουμε το βαθμό ικανοποίησης των πολιτών - δημοτών του δήμου, από τις υπηρεσίες που παρέχει ο δήμος, με γνώμονα πάντα τις προσδοκίες των πολιτών του. Ψάχνουμε να βρούμε τα προβλήματα ...