• Δημόσιες δαπάνες και κοινωνική ασφάλιση 

      Ιωακειμίδης, Σωτήριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-30)
      Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθούν οι δημόσιες δαπάνες καθώς και η σχέση τους με την κοινωνική ασφάλιση. Μέσα από την ανάλυση, ο αναγνώστης μπορεί να εκφέρει μια άποψη για το πώς κατανέμονται οι ...
    • Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων - Η εκπαίδευση ως επένδυση για την επιχείρηση 

      Βυλλιώτη, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
      Η ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα πλαίσια του ανταγωνισμού της ελεύθερης αγοράς μέσω της βελτίωσης του ανθρώπινου δυναμικού τους, αλλά και στους ...
    • Εξαγωγές ως μορφή διεθνοποίησης των επιχειρήσεων 

      Τσέλου, Νικολέτα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)
      Το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης επιτάχυνε και την εμφάνιση της οικονομικής παγκοσμιοποίησης και διαμόρφωσε το οικονομικό φαινόμενο της απελευθέρωσης των αγορών διεθνώς. Οι κορεσμένες εγχώριες αγορές και ο αυξανόμενος ...
    • Εξέλιξη της ανεργίας στην Πολωνία την περίοδο από 1990 ως σήμερα 

      Matras, Kinga (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Ο στόχος της εργασίας είναι να παρουσιαστεί η εξέλιξη της ανεργίας την περίοδο από την κατάρρευση του κομμουνισμού το 1990 ως την «επέτειο» 10 χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2014 στην Πολώνια. Στο πρώτο μέρος της εργασίας ...
    • Επιμόρφωση στον κλάδο της Ελληνικής Αστυνομίας 

      Ντούρος, Γεώργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-12)
      Τίτλος πτυχιακής εργασίας «Επιμόρφωση στον Κλάδο της Ελληνικής Αστυνομίας» Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το καίριο ζήτημα της επιμόρφωσης στον ευαίσθητο κλάδο της Ελληνικής Αστυνομίας. Η επιμόρφωση αποτελεί μια διαδικασία ...
    • Ευέλικτες μορφές απασχόλησης 

      Μετσαλίου, Λοριάν; Σιναναϊ, Γκεντιάν (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια τάση για επέκταση των ευέλικτων μορφών απασχόλησης. Η τάση αυτή έγκειται στο μετασχηματισμό του παραγωγικού υποδείγματος που με τη σειρά του έχει επηρεάσει το μοντέλο λειτουργίας των ...
    • Η μίσθωση ως πηγή χρηματοδότησης 

      Παπαθανασίου, Σπυριδούλα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Οι αλλαγές που συμβαίνουν στην παγκόσμια οικονομία , οι απαιτήσεις της επιστημονικής και τεχνικής προόδου σχετικά με την αντικατάσταση των πάγιων περιουσιακών στοιχείων, αλλά και η ανάγκη για πιο αποτελεσματική χρήση των ...
    • Η νομισματική πολιτική και η άσκηση της από τη Κεντρική Τράπεζα 

      Μανέ, Κωνσταντίνος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
      Σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής εργασίας είναι η αναφορά στο ευρύτερο πλαίσιο της εφαρμογής της Νομισματικής Πολιτικής στη ζώνη του Ευρώ. Συγκεκριμένα, στη στρατηγική, στους στόχους που αποσκοπούν οι φορείς άσκησης, ...
    • Η παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στις Βαλκανικές χώρες (1990-2015) 

      Πυλαρινός, Έβαν-Πάτρικ; Αλεξαντρίβσκι, Σεργίι (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
      Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η διεξοδική ανάλυση της παρουσίας των ελληνικών επιχειρήσεων στις Βαλκανικές χώρες. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στις οικονομικές εξελίξεις των αντίστοιχων κρατών ώστε να ερμηνευτούν ...
    • Η φορολογική ηθική των νέων στην Ελλάδα 

      Ταρούσα, Αγγελίνα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-21)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη φορολογική ηθική των νέων Ελλήνων. Το θέμα αυτό παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διερεύνησης σε μια εποχή δύσκολης οικονομικής κατάστασης της χώρας. Η σημερινή κρίση είναι ...
    • Η χρηματοδοτική μίσθωση ως μορφή χρηματοδότησης των επιχειρήσεων 

      Βουγιουκλάκη, Ζωή (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-20)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση μίας μεθόδου χρηματοδότησης, την χρηματοδοτική μίσθωση. Το leasing είναι μία επενδυτική επιλογή που βρίσκει αντίκρισμα τόσο στην διεθνή οικονομία όσο και στην ...
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Hasku, Entjola; Σαγκριώτη, Αγγελική (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. ...
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ 

      Βασιλίου, Ιωάννα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα από την ανάπτυξη και χρήση του διαδικτύου. Το διαδίκτυο αποτελεί μέρος της καθημερινότητας για πολλά άτομα. Η ευρεία χρήση του αποτέλεσε ...
    • Ηλεκτρονικό επιχειρείν : Στρατηγική, υλοποίηση, μοντέλα 

      Xheja, Lubjana (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Την τελευταία δεκαετία το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί από ένα απλό επιστημονικό δίκτυο, σε μια πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα δημιουργίας μιας νέας γενιάς επιχειρήσεων. Το πρώτο κύμα ηλεκτρονικών επιχειρήσεων ήταν η ...
    • Οι καπνοβιομηχανίες στην Ελλάδα από το 1973 μέχρι σήμερα 

      Οικονομάκου, Εμμανουέλα; Βαρβαρίγου, Μαρία - Ζωή (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει σε έναν από τους πλέον προσοδοφόρους παραδοσιακούς παραγωγικούς κλάδους της χώρας μας- την καλλιέργεια του καπνού και τις καπνοβιομηχανίες. Ο καπνός υπήρξε σημαντική πηγή πλούτου για ...
    • Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους 

      Κουτόβας, Στέργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
      Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ...
    • Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων 

      Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...
    • Στρατηγικές επιβίωσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην οικονομική κρίση 

      Μπακατσής, Βασίλειος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09-23)
      Η παρούσα εργασία αναδεικνύει όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης που περνάει τα τελευταία χρόνια η ελληνική οικονομία. Παρουσιάζονται, επίσης, οι ...
    • Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ 

      Μαχαιριώτη, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
      Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"