Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταυρουλάκης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚουφωλιάς, Νικόλαος
dc.date.accessioned2014-05-13T07:19:28Z
dc.date.available2014-05-13T07:19:28Z
dc.date.issued2012-11
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1483
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά έτος της εταιρείας, το ανθρώπινο δυναμικό, το μάρκετινγκ και άλλα βασικά στοιχεία. Στο δεύτερο κεφαλαίο θα αναλύσουμε το περιβάλλον στο οποίο κινείται η εταιρεία με τη βοήθεια των αναλύσεων SWOT, 5 δυνάμεις του ανταγωνισμού συμφώνα με τον Porter και την αλυσίδα αξιών. Στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε τον ανταγωνισμό μεταξύ των δύο μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου και θα αναφέρουμε τη στρατηγική της εταιρείας λόγο της κρίσης. Τέλος θα κλείσουμε τη πτυχιακή με τα σημαντικότερα ευρήματα από τη συγγραφή της παρούσας εργασίας και θα κάνουμε μερικές προτάσεις για την εταιρεία.el
dc.format.extent95 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείεςel
dc.titleΜάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellasel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΜάνατζμεντel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordCosmote Hellasel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordΠρομηθευτέςel
dc.subject.keywordΠρογράμματαel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.subject.keywordΚερδοφορίαel
dc.description.abstracttranslatedIn this project, we examine the largest company in terms of market share in the mobile phone industry. In the first part of this study, basic data such as history, phases of the company, human resources, marketing and other key elements are reported. In the second chapter we will analyze the company environment by applying SWOT analysis, 5 Forces of Competition according to Porter and the value chain. The third chapter refers to the competition between the two largest companies of the industry and analyzes the company's strategy during the crisis. The project is concluded with the main findings and suggestions for upgrading the company operation.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"