Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαρινάκος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣακελλαροπούλου, Ελεούσα - Αικατερίνη
dc.date.accessioned2014-05-20T07:18:05Z
dc.date.available2014-05-20T07:18:05Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1656
dc.description.abstractΟι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο, και έντονα εναλλασσόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Για να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν σε αυτό το κλίμα θα πρέπει να έχουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας . Μια στρατηγική επικοινωνίας πρέπει όχι μόνο να βασίζεται σε αρχές, αλλά να έχει και απήχηση για να είναι αποτελεσματική. Η δομή της παρούσας διπλωματικής αναλύεται ως ακολούθως: Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται προσπάθεια να καταγραφούν οι βασικές αρχές και τάσεις της επικοινωνίας και να τονιστεί η καταλυτική σημασία της στο επαγγελματικό περιβάλλον και την καθημερινότητα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση των σημαντικότερων θέσεων που συνέβαλαν στη μελέτη του φαινομένου της επικοινωνίας στις οργανώσεις, ξεκινώντας από τις κλασικές θεωρίες που διατυπώθηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα και καταλήγοντας προοδευτικά στις νεότερες. Επιπλέον, συνοψίζονται τα βασικά εμπόδια που δυσχεραίνουν την επικοινωνιακή διαδικασία. Στο τρίτο κεφάλαιο, προβάλλεται η ύψιστη σημασία του ανθρωπίνου δυναμικού στις επιχειρήσεις και η συμβολή του στη διαρκή ανταγωνιστικότητα και επιτυχία, αλλά και τα ηγετικά στυλ που εξασφαλίζουν κατάλληλες ανθρώπινες επικοινωνιακές σχέσεις στο εσωτερικό τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο, δίνεται έμφαση στο συσχετισμό μεταξύ των λειτουργιών της διοίκησης (τουριστικών) επιχειρήσεων και της επικοινωνίας και ειδικότερα στους τομείς της λήψης αποφάσεων, της διαχείρισης μεταβολών, της διαχείρισης συγκρούσεων, της ηγεσίας, του ελέγχου και της διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, οι οποίες κατά βάση στηρίζονται σε επικοινωνιακές διαδικασίες. Στην ίδια ενότητα συγκαταλέγονται σημαντικές ερευνητικές προσεγγίσεις για τη συστημική θεώρηση. Στο πέμπτο κεφάλαιο, γίνεται μια αναφορά στα κύρια θεωρητικά πρότυπα επικοινωνίας, στην εσωτερική επικοινωνία και στη σημασία της επικοινωνίας μεταξύ διοικητικών στελεχών και εργαζομένων. Στο δεύτερο μέρος, κεφάλαιο έκτο, αναλύεται η μελέτη περίπτωσης των επικοινωνιακών ζητημάτων μεταξύ διοικητικών στελεχών και λοιπών εργαζομένων σε ξενοδοχεία άνω των 3* στην περιοχή των Αθηνών. Κατά την παρούσα πρωτογενή έρευνα, μέσω της προτεινόμενης μεθοδολογίας έρευνας, επεξεργασίας και ανάλυσης των αποτελεσμάτων, εξετάζονται σημαντικά διερευνητικά ερωτήματα, οι απαντήσεις στα οποία θα μας οδηγήσουν σε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες προτάσεις και πολιτικές για την ορθή αντιμετώπιση των επικοινωνιακών προβλημάτων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.el
dc.format.extent156 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκησηel
dc.titleΕπικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνώνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακό marketingel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΠροσωπικό τουριστικών εγκαταστάσεωνel
dc.subject.keywordΠαρακίνηση εργαζομένωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"