Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εξέλιξη των προτύπων κοπής γυναικείων ενδυμάτων (πατρόν) σε σχέση με τη βιομηχανία της μόδας

dc.contributor.advisorΠρινιωτάκης, Γεώργιος
dc.contributor.advisorΣφυρόερα, Εμμανουέλα
dc.contributor.authorΝικολάου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΚατσιματίδου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2016-12-23T07:39:18Z
dc.date.available2016-12-23T07:39:18Z
dc.date.issued2016-12-16
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3164
dc.description.abstractΤο αντικείμενο αυτής της Πτυχιακής πραγματεύεται την εξέλιξη του ιματισμού και των προτύπων κοπής καθώς και της άμεσης, καθοριστικής σχέσης που είχε ο άνθρωπος με αυτά. Η σπουδαιότητα του ενδύματος έγινε έντονη πολύ γρήγορα για τον άνθρωπο, ο οποίος πειραματίστηκε από τα πρώτα στάδια της εμφάνισης του στον πλανήτη γη. Η ευρηματικότητα του τον οδήγησε ταχύτατα στην δημιουργία της πρώϊμης μόδας και ο σύγχρονος άνθρωπος, έχοντας σύμμαχο την τεχνολογία κατάφερε να συνεχίσει αποτελεσματικά την προεργασία του παρελθόντος. Με το πέρασμα των χρόνων και τις σημαντικές κοινωνικοπολιτικές αλλαγές, το ένδυμα πέρασε από διάφορα στάδια, τα οποία μαρτυρούσαν την κατάσταση που επικρατούσε. Το κύρος και η κοινωνική θέση ενός ανθρώπου αναδεικνύονται από την φορεσιά του. Η κάθε ιστορική περίοδος έχει τα δικά της χαρακτηριστικά τα οποία ακολουθούν μια κυκλική διαδρομή. Οι νέες ιδέες και το ταλέντο των ανθρώπων ανέδειξαν τεχνικές και δημιούργησαν περιέργεια και περαιτέρω εξέλιξη. Η μόδα έφτασε στο ζενίθ της και τα αυτοματοποιημένα συστήματα βοήθησαν στην ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση. Η ανάγκη του ανθρώπου να ενταχθεί στον κοινωνικό σύνολο φαίνεται πρώτα απ’όλα με την εικόνα που παρουσιάζει. Η μαζική παραγωγή δίνει την δυνατότητα της οικονομικής επιλογής για την δημιουργία στυλ. Από την μεριά τους οι εταιρείες προσπαθούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του κόσμου, να έχουν κέρδος και να είναι φιλικές προς το περιβάλλον. Διαπιστώνεται, μέσα από το πειραματικό-ερευνητικό μέρος, η διαχρονικότητα του πατρόν. Βασιζόμενες στην μελέτη τις ιστορικής εξέλιξης των γραμμών του ρούχου αποδεικνύεται ότι τα βασικά πρότυπα κοπής παραμένουν ίδια και μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ελάχιστες αλλαγές στην δημιουργία ενδυμάτων μέχρι και σήμερα. Ο άνθρωπος, η τεχνολογία και το περιβάλλον είναι οι πρωταγωνιστές αυτής της πτυχιακής και παρακάτω παραθέτονται αναλυτικά οι ιδέες και η έρευνα που πραγματοποιήθηκε με αγάπη και ενδιαφέρον.el
dc.format.extent107 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κλωστοϋφαντουργίαel
dc.subjectTPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Σχεδιασμός Πατρόνel
dc.subjectTPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Βιομηχανία Ενδύματοςel
dc.titleΗ εξέλιξη των προτύπων κοπής γυναικείων ενδυμάτων (πατρόν) σε σχέση με τη βιομηχανία της μόδαςel
dc.title.alternativeThe evolution of flat pattern cutting of women garments in relation to fashion industryel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠρινιωτάκης, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΚόκλας, Νικόλαος
dc.contributor.committeeΚαλύβας, Βασίλειος Γ.
dc.contributor.departmentΤμήμα Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΠατρόνel
dc.subject.keywordΠρότυπα κοπήςel
dc.subject.keywordΜόδαel
dc.subject.keywordΓυναικεία ενδυμασίαel
dc.subject.keywordΙστορία της ένδυσηςel
dc.subject.keywordΒιομηχανία ένδυσηςel
dc.subject.keywordΟικολογικά ενδύματαel
dc.description.abstracttranslatedThe evolution of garments and the decisive influence of mankind upon it is the main contex of this thesis. During the past centuries it was the couturier and designers that laid to the foundation of the modern fashion industry as we know it today. This profound impact on fashion is a result of the ingenuity, bravery and creative genius of individuals who were in their lifetime’s stylistic and societal visionaries. Through times the influence of socio-political changes in garments resulted in passing through numerous stages, reveling in this way vital information’s about an era. In many cultures, clothing and textile reflect the development of civilization as well as the technologies that had been mastered in different periods of time. Concluding, each decade has its own characteristics that follow a circular pattern. Industrialization brought changes in the manufacture of goods. In many nations, home-made goods crafted by hand have largely been replaced by factory produced goods on assembly lines purchased by consumers. The advent of advanced automated systems has resulted in the creation of mass production. The rapid shifts of custom-made clothes during the industrial revolution were stimulated by the growth of the middle class and the large increase of consuming. Environmental and human rights issues have also become consideration for clothing and spurred the promotion and use of some natural materials such as bamboo that are considered environmentally friendly. Finally through this study the main purpose of the experiment part is to prove the timelessness of flat sewing patterns. Based on the evidence of this research on the historic evolution of garment lines shows that flat sewing patterns remain the same and can be reused experiencing minor changes, for the creation of up to trend outfits. Humanity, technology and the environment have the principal role in this thesis. Below follows an analytical presentation of the aforementioned points with love and dedication.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"