Πλοήγηση MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο"
Αποτελέσματα 4-6 από 6
-
Διαχείριση της πιστότητας των πελατών στα e-shops
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06) -
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. ... -
Η εφαρμογή των έξυπνων πρακτόρων στην υποστήριξη των χρηστών εφαρμογών Η.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)