Πλοήγηση MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Έρευνα Αγοράς"

Ιδρυματικό Αποθετήριο Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

 

Πλοήγηση MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Έρευνα Αγοράς"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Κατσίμπας, Δημήτριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-09)
    Αφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που ...