Πλοήγηση Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων ανά Συγγραφέα "Λώλης, Αλέξανδρος"
-
Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
Λώλης, Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-28)Ο πελάτης αποτελεί το βασικό παράγοντα σε κάθε επιχείρηση. Η διαχείριση της ικανοποίησης των πελατών μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο κομμάτι σε κάθε εταιρεία ή επιχείρηση. Άλλωστε, οι στρατηγικές που ακολουθούνται από ...