Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΚόσσυβα, Κανέλλα
dc.date.accessioned2017-02-07T11:12:28Z
dc.date.available2017-02-07T11:12:28Z
dc.date.issued2017-01-23
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3239
dc.description.abstractΣκοπός της μελέτης αυτής ήταν η καταγραφή όλων των μηχανισμών που από το εναρκτήριο δεδομένο της Ελληνικής οικονομικής κρίσης μας οδήγησαν σε υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Δόθηκε έμφαση στα στοιχεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στα κεφάλαια της μελέτης μελετήθηκαν ξεχωριστά οι επιδράσεις με τις οποίες ένα φτωχότερο κράτος έκανε περικοπές στις δαπάνες για την εκπαίδευση και οι αντίστοιχες επιδράσεις με τις οποίες ένα φτωχότερο νοικοκυριό έκανε περικοπές για την ιδιωτικά χρηματοδοτούμενη εκπαίδευση. Εκτός από χρήση καταγεγραμμένων από στατιστικές υπηρεσίες δεδομένων, έγινε και χρήση ερωτηματολογίων για γονείς και εκπαιδευτικούς τα οποία μας έδωσαν πρόσθετες πληροφορίες για τους “μη οικονομικούς” παράγοντες που επηρέασαν αρνητικά την εκπαίδευση. Το σημαντικό στοιχείο που τεκμηριώθηκε στην μελέτη αυτή ήταν πως οι “μη μετρήσιμοι οικονομικά” παράγοντες είναι αυτοί που επηρέασαν περισσότερο την ποιότητα της εκπαίδευσης από ότι οι “άμεσα μετρήσιμοι οικονομικά”. Το σημαντικότερο συμπέρασμα από την καταγραφή των παραπάνω δεδομένων, είναι η πιθανή αλλαγή του καταναλωτικού προφίλ των νοικοκυριών αναφορικά με την ιδιωτική χρηματοδότηση της εκπαίδευσης.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοδότησηel
dc.titleΠροβλήματα στην ποιότητα της Α' βάθμιας εκπαίδευσης που προέκυψαν λόγω της φτωχοποίησης του μέσου ελληνικού νοικοκυριού εξαιτίας της οικονομικής κρίσηςel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΠροβλήματα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΥποβάθμιση εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΧρηματοδότηση εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΔημόσια παιδείαel
dc.subject.keywordΙδιωτική παιδείαel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordΕλληνική οικονομική κρίσηel
dc.description.abstracttranslatedThe objective of this study was to identify and outline all the mechanisms which led to a decline in education quality from the starting point of Greek economic crisis. Emphasis was given on the data of primary education. In the chapters of the study, there were separately investigated the effects by which a poorer state made cuts in education funds and the respective effects to which a poorer household made cuts for privately paid education. For the study published recorded statistical data were used, but also information about the "non economic measurable" factors that negatively affected education was collected from questionnaires that were given to parents and teachers. The important element that was documented in the current study was that "non economic measurable" factors affected the quality of education more than the "direct economic measurable". The most important conclusion from the above data is a possible change of the households spending profile regarding private financing of education.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"