Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.

dc.contributor.advisorΣταυρουλάκης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΣπαή, Χριστίνα
dc.date.accessioned2018-02-13T12:46:22Z
dc.date.available2018-02-13T12:46:22Z
dc.date.issued2017-12-21
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4092
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η πολιτική του μάρκετινγκ και άλλα βασικά στοιχεία. Έπειτα θα αναλύσουμε το περιβάλλον στο οποίο κινείται η εταιρεία με τη βοήθεια των αναλύσεων SWOT, 5 δυνάμεις του ανταγωνισμού συμφώνα με τον Porter και την αλυσίδα αξιών.Τέλος θα κλείσουμε τη πτυχιακή με τα σημαντικότερα ευρήματα από τη συγγραφή της παρούσας εργασίας.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαχείριση Κινδύνων (Risk Management)el
dc.titleΜάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.el
dc.title.alternativeManagement and strategy of General Mills Hellasel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΜάνατζμεντel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠροϊόνταel
dc.subject.keywordΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subject.keywordGeneral Mills Ελλάς Α.Εel
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάλυσηel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.description.abstracttranslatedIn the present thesis, the largest company in terms of market share in the packaged food industry is the object of examination. In the initial part of the study, an analysis of the company’s fundamental data is presented which concerns its history, human resources, key marketing policies and other basic elements also. Additionally, the second chapter examines the environment in which the company functions, with the help of SWOT analysis, Porters’ “five forces analysis” to analyze the company’s competition and finally the company’s value chain. Lastly, the thesis is finalized by inspecting the most significant findings as the analysis process is completed.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"