Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.authorΛιόλιου, Μαίρη
dc.date.accessioned2018-06-26T11:21:04Z
dc.date.available2018-06-26T11:21:04Z
dc.date.issued2018-04
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4442
dc.description.abstractΣκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης μέσω της τηλεόρασης στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Δείγμα: 100 άτομα που κατοικούν σε διάφορες περιοχές της χώρας και προέρχονται από διάφορα κοινωνικο-οικονομικά στρώματα. Το δείγμα λήφθηκε μέσω της τυχαίας δειγματοληψίας. Ερευνητικό εργαλείο: Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας είναι το ερωτηματολόγιο που κατασκευάστηκε για τους σκοπούς της εργασίας. Αποτελείται από κλειστού τύπου ερωτήσεις και διανεμήθηκε στο δείγμα αφού πρώτα ανέβηκε στην ιστοσελίδα της Google forms. Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το χιούμορ διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην καταναλωτική συμπεριφορά των συμμετεχόντων. Επιπλέον το φύλο, η ηλικία, η οικογενειακή κατάσταση, το μορφωτικό επίπεδο, το μηναίο οικογενειακό εισόδημα, το επάγγελμα και οι ώρες παρακολούθησης τηλεόρασης είναι παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Συμπεράσματα: Τα αποτελέσματα επιβεβαιώθηκαν από τα όσα υποστήριξαν άλλοι ερευνητές. Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη από τους διαφημιστές και όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ των προϊόντων προκειμένου να αυξήσουν τις πιθανότητες τους οι καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα που προβάλλουν.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.titleΗ επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΑγοραστική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΤηλεόρασηel
dc.subject.keywordΤηλεοπτικές διαφημίσειςel
dc.subject.keywordΧιούμορ στη διαφήμισηel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this paper is to study the effect and influence of humorous TV advertising on the consumer's purchasing behavior. The analysis sample includes 100 people living in different regions and coming from different economic and social strata. The sample was obtained by random sampling. The tool that was used to answer queries in this research is a questionnaire analysis. The questionnaire contained closed-ended questions and was distributed to 100 people after it was published on google forms. The results of the research showed that humor plays a very important role in the consumer behavior of participants. In addition, gender, age, marital status, educational level, monthly family income, occupation and average hours of watching TV are the main factors that influence consumer purchasing behavior. The results were confirmed by what other researchers supported. They should be taken into account by advertisers and those involved in product marketing in order to increase the quality of advertising and at the same time increase their chances for consumers to buy the products they promote and advertise.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"