Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μετατροπή της πετρελαιοκίνητης μηχανής ADtranz DE 2000 του ΟΣΕ σε ηλεκτροκίνητη με σκοπό την μείωση του περιβαντολογικού αποτυπώματος των σιδηροδρομικών μεταφορών

dc.contributor.advisorΤσουκαλάς, Βασίλειος
dc.contributor.authorΚαραμάνης, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2020-02-25T07:36:09Z
dc.date.available2020-02-25T07:36:09Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5204
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την μετατροπή της πετρελαιοκίνητης μηχανής ADtranz DE 2000 του ΟΣΕ σε ηλεκτροκίνητη με στόχο την μείωση του περιβαντολογικού αποτυπώματος των σιδηροδρομικών μεταφορών. Οι μελέτες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά στα οποια βασιζεται η ανάλυση μιας τέτοιας τροποποίησης προκύπτουν από βιβλιογραφία, τεχνικά εγχειρίδια του κατασκευαστή και ηλεκτρονικές πήγες. Το παρών σύγγραμμα χωρίζεται σε 4 κύριες θεματικές ενότητες: τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, την τεχνική περιγραφή της αμαξοστοιχίας Adtranz DE 2000, την τεχνική περιγραφή της αμαξοστοιχίας Siemens Hellas Spriter και τέλος την μελέτη για την μετατροπή της μηχανής Αdtranz DE 2000 σε ηλεκτροκίνητη. Το 1ο μέρος δίνει έμφαση στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, τα πλεονεκτήματα του δικτύου ηλεκτροκίνησης 25 KV και την τεχνική περιγραφή του συστήματος. Το 2ο μέρος εστιάζει στην τεχνική περιγραφή της μηχανής Adtranz DE 2000 με πλήρη ανάλυση του τρόπου λειτουργίας αυτής Το 3ο μέρος αναφέρεται στην τεχνική περιγραφή της μηχανής Siemens Hellas Spriter επεξηγώντας επακριβώς τον τρόπο λειτουργίας αλλά και τις δυνατότητες της. Το 4ο μέρος επικεντρώνεται στην μετατροπή της μηχανής Αdtranz DE 2000 σε ηλεκτροκίνητη με λεπτομερή αναφορά των βημάτων που θα πρέπει να ακολουθηθούν Καταληκτικά ο επιλογος-συμπερασματα απαντά στο αρχικό μας ερώτημα του κατά ποσόν η πρόταση που έγινε μπορεί να είναι εφαρμόσιμη και λειτουργική, ενώ στην συνέχεια επιχειρείται να γίνει μια πρόβλεψη αναφορικά με το εάν η σιδηροδρομική τεχνολογία δικαιολογεί την απαιτούμενη επένδυση στα ελληνικά δεδομένα.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογίαel
dc.titleΜετατροπή της πετρελαιοκίνητης μηχανής ADtranz DE 2000 του ΟΣΕ σε ηλεκτροκίνητη με σκοπό την μείωση του περιβαντολογικού αποτυπώματος των σιδηροδρομικών μεταφορώνel
dc.title.alternativeConvert OSE's diesel engine ADtranz DE 2000 to electrically powered to reduce the environmental footprint of rail transportel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαχρήστος, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχάλης
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.subject.keywordΠετρελαιομηχανέςel
dc.subject.keywordADtranz DE 2000el
dc.subject.keywordΗλεκτροκινητήρεςel
dc.subject.keywordΗλεκτροκίνητη έλξηel
dc.subject.keywordSiemens Hellas Spriterel
dc.subject.keywordΣιδηροδρομική τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΜετατροπή μηχανής
dc.description.abstracttranslatedThis thesis aims to convert the diesel engine ADtranz DE 2000 OSE in electrically with the aim of reducing environmentally footprint of rail transport. Studies and technical data on which the analysis of such a modification resulting from literature, technical manuals and manufacturer of electronic sources.The present book is divided into four main topics: the advantages and disadvantages of electric traction, the technical description of the train Adtranz DE 2000, the technical description of Siemens Hellas Spriter train and end the study for the conversion of Adtranz DE 2000 machine in electrically. The first part emphasizes the advantages and disadvantages of electrification, the advantages of the electric network 25 KV and the technical description of the system. The second part focuses on the Adtranz machine specification DE 2000 with full analysis of how this function The third part relates to the technical description of the machine Siemens Hellas Spriter precisely explaining the mode of operation and capabilities. The fourth part focuses on converting machine Adtranz DE 2000 in electrically detailing the steps that should be followed Concluding the option conclusions answer to our original question of whether the proposal made can be viable and functional, and then attempted to make a prediction as to whether the railway technology justify the required investment in the greek data.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"