Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 11
Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση: το μοντέλο Balanced Scorecard στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-09)
Απώτερο σκοπό της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης των ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση, και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced Scorecard στη μέτρηση της επίδοσης ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής
νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην
πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των ...
Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ο κομβικός ρόλος του τεχνικού ασφάλειας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-31)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια σύντομη περιγραφή για τη σύγχρονη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και τους τρόπους εφαρμογής της τόσο στην Ελλάδα όσο και σε πολυεθνικές εταιρίες του εξωτερικού, δίνοντας μεγαλύτερη ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο εκπαιδευτικό οργανισμό και χρήση του μοντέλου Balanced Scorecard για αξιολόγηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας. Εφαρμογή του μοντέλου BSC στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
Ο νέος τρόπος management που εκφράζει η διοίκηση ολικής ποιότητας (στο εξής θα αναφέρεται ως ΔΟΠ) επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα, όχι μόνο στη φάση της παραγωγής, αλλά και στις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης ...
Διαχείριση κι ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε οργανισμούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)
«Εάν τα έθνη μοιράζονταν την εκπαίδευση, θα είχαμε μια πιο ενοποιημένη και συνεκτική παγκόσμια κοινότητα» (Gouthro, 2005, p.1 )Διαχείριση Ανθρωπίνων πόρων ή διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, είναι το αναπόσπαστο κομμάτι της ...
Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)
Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στα σχολεία είναι ένα αναπόφευκτο φαινόμενο. Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά καλούνται να βρουν τρόπους σωστής διαχείρισης των δύσκολων καταστάσεων για την ομαλή λειτουργία της σχολικής ...
Η διαχείριση γνώσης και η κουλτούρα της κοινωνικής οικονομίας. Προβλήματα και προοπτικές στον ελλαδικό χώρο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-27)
Οι επιχειρήσεις παγκοσμίως εκτίθενται σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς και επηρεάζεται ιδιαίτερα από τεχνολογικές, πολιτικές και επιστημονικές αλλαγές. Οι αγορές αλλάζουν και ο διεθνής ανταγωνισμός εντείνεται. ...
Κοινωνική οικονομία και επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα του Ν. 4430/2016
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Το παρόν εξετάζει την κατάσταση της κοινωνικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με δεδομένο το νέο νομικό πλαίσιο του Ν.4430/2016. Διερευνήθηκε η ευρεία ορολογία που αντιστοιχεί στο πεδίο και ο τρόπος που ...