• Μάρκετινγκ και διαφήμιση με εφαρμογή στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία 

      Σιαφάκας, Δημήτριος Ε. (ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)
      Η ανάγκη της διαφήμισης και εφαρμογής πλάνων Μάρκετινγκ άρχισε να γίνεται όλο και πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα, με τη μαζική βιομηχανικ ...
    • Μαζική εξατομίκευση περίπτωση μελέτης στη βιομηχανία ένδυσης 

      Ηλιοπούλου, Παρθένα; Κορφιάτη, Ηλέκτρα; Παππά, Μαρσιόλα (ΤΕΙ Πειραιά, 2010-06)
      Το θέμα το οποίο μελετήσαμε είναι η μαζική εξατομίκευση στη βιομηχανία της ένδυσης . Μαζική εξατομίκευση είναι η χρήση ευέλικτων βιομηχανικών συστημάτων που με την υποστήριξη υπολογιστών μπορούν οι εταιρείες να παράγουν ...
    • Μέθοδοι ταυτοποίησης κλωστοϋφαντουργικών ινών 

      Ξυλόκοτα, Παναγιώτα; Μηκωνιάτη, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-05)
      Η εργασία αυτή στόχο έχει την συγκέντρωση και την παρουσίαση των μεθόδων αναγνώρισης και ταυτοποίησης των κλωστοϋφαντουργικών ινών. Με την έννοια αυτή, προσφέρει εύκολη πρόσβαση του εργαζόμενου / ερευνητή στις μέχρι ...
    • Μέθοδος βιομηχανικής κατασκευής εσωρούχου 

      Γεωργά, Ασημίνα; Μαντάλα, Αρετή (ΤΕΙ Πειραιά, 2009-12)
      Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, ασχολείται με την μέθοδο ολοκληρωμένης κατασκευής ενδύματος. Πιο αναλυτικά, αναφέρονται τα τμήματα παραγωγής μιας επιχείρησης κατασκευής εσωρούχων, από την παραλαβή των πρώτων υλών έως ...
    • Μελέτη και προσέγγιση των παραδοσιακών φορεσιών του Πόντου και της Θράκης. Σύγκριση των διακοσμητικών μοτίβων τους 

      Κωστάκης, Χρήστος; Βιλδέρης, Βασίλειος (ΤΕΙ Πειραιά, 2010)
      Το θέμα που θα απασχολήσει την παρούσα διπλωματική εργασία είναι η μελέτη και η προσέγγιση των παραδοσιακών φορεσιών του Πόντου και της Θράκης . «Σύγκριση των διακοσμητικών μοτίβων τους». Σε αυτή την εργασία αρχικά ...
    • Μελέτη περίπτωσης: επιχείρηση παραγωγής βαμβακερού νήματος 

      Βερούλης, Ιωάννης; Παυλάκη, Άννα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Στην πτυχιακή αυτή επιχειρείται η παρουσίαση των σταδίων παραγωγής μιας κλωστοϋφαντουργικής επιχείρησης. Ξεκινώντας από μία γενική περιγραφή στην ιστορία της κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας ,φτάνουμε σε στοιχεία των ...
    • Μελέτη της πορείας και των παραγόντων που επηρεάζουν την ελληνική βιομηχανία του έτοιμου ενδύματος 

      Κωνσταντακέλη, Παρασκευή; Νικολάου, Χριστίνα (ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)
      Ο βιομηχανικός κλάδος τής κλωστοϋφαντουργίας αποτελεί τον κατ' εξοχήν ιστορικό, ίσως τον αρχαιότερο βιομηχανικό κλάδο. Η κλωστοϋφαντουργία υπήρξε από τούς πρώτους τομείς στους οποίους εφαρμόσθηκαν νωρίς βιομηχανικές μέθοδοι ...
    • Μετάξι: Σύνθεση, δομή & ιδιότητες 

      Αρτόπουλος, Κωνσταντίνος; Χριστοδουλόπουλος, Νικόλαος (ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
    • Μη εμφυτεύσιμα ιατρικά κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα 

      Βάλβη, Ε. Π. (ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
      Στην εργασία αυτή αναλύονται οι συνδυασμοί προϊόντων κλωστοϋφαντουργικής και ιατρικής τεχνολογίας που έχουν οδηγήσει σε ένα νέο πεδίο, την ιατρική κλωστοϋφαντουργία, οι εξελίξεις της και οι τάσεις της στο παγκόσμιο ...
    • Μόδα & κινηματογράφος 

      Βαφέα, Βαρβάρα (ΤΕΙ Πειραιά, 2011-05)
      Ο άνθρωπος ικανοποίησε τις ενδυματολογικές του ανάγκες με πολλούς τρόπους, παράγοντας ποικίλα υλικά και επινοώντας διάφορα πρότυπα, αντιπροσωπευτικά κάθε φορά και της μοναδικότητας του συνδυασμού των πολιτισμικών στοιχείων ...
    • Μοντελοποίηση υφασμάτων και e-Learning 

      Πέππας, Ιωάννης Α. (ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)
      Η ανάπτυξη και μελέτη μικρομηχανικών μοντέλων στην κλωστοϋφαντουργία αποτελεί ένα σημαντικό πεδίο στο μέτωπο της επιστήμης. Η χρήση διαδικτυακών εφαρμογών στην εκπαίδευση αποτελεί την πλέον σύγχρονη και ευρέως αποδεκτή ...
    • Μορφές χρηματοδότησης υφισταμένων ή νέων μεγάλων κλωστοϋφαντουργικών επιχειρήσεων 

      Βασιλείου, Ιωάννης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-11-07)
      Aνάλυση υφιστάμενων μορφών χρημ/σης επιχ/σεων και ειδικότερα του κλάδου της κλωστ/ργιας. Δίνεται έμφαση στα οικονομικά μεγέθη μεγάλων εταιρειών του κλάδου και εξετάζονται τα οικονομικά στοιχεία των εισηγμένων στο χρημ/ριο ...
    • Νανοΐνες μέσω ηλεκτροϊνοποίησης 

      Μπιλέρου, Έλα (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
    • Νέες εξελίξεις στις ευθύγραμμες πλεκτομηχανές 

      Πολίτου, Νεκταρία; Ασαριώτη, Σταυρούλα - Ιωάννα (ΤΕΙ Πειραιά, 2010)
      Οι εξελίξεις στην τεχνολογία και γενικότερα σε όλους τους τομείς είναι ραγδαίες, ανάλογες είναι οι εξελίξεις και στην κλωστοϋφαντουργία και φυσικά και στον τομέα της πλεκτικής. Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι η ...
    • Ο 20ος αιώνας μέσα απο την μόδα 

      Κυπριανού, Βασιλική; Κυριακοπούλου, Βερονίκη (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
    • Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας 

      Μένεγας, Μιχάλης (ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05)
      Αρχικά γίνεται ια ιστορική αναδρομή στα κίνητρα που οδήγησαν στην ανάγκη ύπαρξης μια συνολικής διαχείρισης των εργαζομένων και των αναγκών που μια επιχείρηση απασχολεί. Παρουσιάζονται τρεις πτυχές που έχουν μια ...
    • Ο κλάδος της ένδυσης στην Ελλάδα στις αρχές του 21ου αιώνα 

      Μίχος, Φώτιος; Δουρίδας, Ανδρέας (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05-12)
      Η παρούσα εργασία ασχολείται με τον κλάδο ένδυσης στην Ελλάδα κατά την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα. Για την επισκόπηση του εν λόγω θέματος γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση, τόσο για θέματα που αφορούν τον κλάδο, όσο ...
    • Ο κύκλος της επεξεργασίας του δέρματος στο Βορειοανατολικό Αιγαίο 

      Γιακούπη, Πελαγία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Το θέμα της παρούσας Πτυχιακής εργασίας αφορά στις μεθόδους και διαδικασίες επεξεργασίας του δέρματος και ειδικότερα στα νησιά του Β.Α Αιγαίου, καθώς και σε όλες τις κοινωνικές και πολιτικές ανακατατάξεις που συνέβησαν ...
    • Ο ρόλος του αυτοματισμού στην πλεκτική 

      Αληματίρη, Μάγδα; Γαρυφαλλιδάκη, Αναστασία (ΤΕΙ Πειραιά, 2009-12)
      Στην πτυχιακή μας εργασία θα αναλύσουμε τα συστήματα αυτομάτου ελέγχου (Σ. Α .Ε), τα οποία αποτελούν το πλέον σημαντικό μέρος των κλωστοϋφαντουργικών πλεκτομηχανών και μηχανών γενικότερα. Σκοπό έχουν την αποφυγή ζημειών ...
    • Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα 

      Αλεβιζάκη, Παναγιώτα (ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05-31)
      Το αντικείμενο που θα εξετάσουμε αφορά στο σύγχρονο Μάρκετινγκ και στο ρόλο των νέων τεχνολογιών και στις δυνατότητες που προσφέρουν στην εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας μεθοδολογίας και των μορφών Μάρκετινγκ. Η προβολή των ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"